یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادی وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.

اقتصادنیوز: مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: تعدادی از اشیای تاریخی موزه ایران باستان در تهران به مناسبت روز جهانی موزه برابر با 28 اردیبهشت ماه جاری به موزه آذربایجان در تبریز منتقل می‌شود.

اقتصادنیوز: تشکل‌های دانشجویی در نوار غزه با تقدیر از خیزش خودجوش انجمن‌های دانشجویی حامی فلسطین در ده‌ها دانشگاه در سرتاسر آمریکا ضد سرکوب نظام سلطه، خروش آنان را تاریخ‌ساز توصیف کرد.

اقتصادنیوز: وزیر خارجه سابق اسرائیل روز شنبه در سخنانی گفت که این رژیم به دلیل کابینه نتانیاهو در وضعیت سقوط آزاد قرار دارد.

اقتصادنیوز: شوره سر یکی از بیماری های شایعی است که ممکن است در سنین مختلف رخ دهد. توصیه می کنیم برای کنترل و درمان این بیماری از روغن درمانی استفاده کنید. این کار یک روش ایمن، طبیعی و موثر برای درمان شوره سر است و بسیار کم خطرتر از محصولات تجاری و شیمیایی ضد شوره است.

اقتصادنیوز: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: کلیه صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند.

اقتصادنیوز: روزنامه گاردین به نقل از یک منبع نزدیک به وزارت دفاع انگلیس ادعا کرد که دولت لندن در حال بررسی طرحی است که نیروهای این کشور را برای توزیع کمک‌های امدادی به غزه اعزام کند.

اقتصادنیوز: یک روزنامه نگار مشهور اسرائیلی فاش کرد، نتانیاهو این روزها شرایط بدی را به دلیل احتمال صدور حکم بازداشتش از سوی دادگاه کیفری لاهه پشت سر می‌گذارد.

اقتصادنیوز: یک رسانه اسرائیلی شنبه شب جزئیاتی از پیشنهاد مصر برای توافق مبادله اسرا را منتشر کرد که حاکی از عقب‌نشینی محسوس این رژیم از مواضع قبلی خود برای دستیابی به توافق است.

اقتصادنیوز: منابع خبری بامداد یکشنبه از شلیک ده‌ها فروند موشک به منطقه میرون واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

اقتصادنیوز: مقامات ارشد ارتش آمریکا در گفتگویی ناشناس با یک خبرگزاری از تصمیم اوکراین برای خارج کردن تانک‌های آمریکایی آبرامرز از خط مقدم نبرد با روسیه به دلیل آسیب پذیری بالای آنها در برابر پهپادهای روسی خبر دادند.

اقتصادنیوز: معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در واکنش به تصویب قانون مصادره دارایی‌های مسدود شده این کشور از سوی آمریکا، خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشورهای غیردوست شد.

اقتصادنیوز: منابع خبری شنبه شب گزارش دادند که نیروهای پلیس اسرائیل با صهیونیست‌های معترض که خواستار توافق مبادله اسرا با حماس هستند مقابل وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو درگیر شدند.

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی شنبه شب گزارش دادند که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش این رژیم واژگون شده است.

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان از قرار داد فروش پهپادهای چینی به ارتش رژیم صهیوینستی پرده برداشت.