یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی به میزبانی همدان از 9 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

تهزان - ایرنا - با صعود افغانستان به عنوان آخرین تیم صعود کننده به جام جهانی فوتسال، 24 تیم حاضر در این پیکارها تکمیل شد.

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتسال افغانستان با سرمربی ایرانی خود موفق شد برای نخستین مرتبه به جام جهانی ازبکستان صعود کند.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال گفت: ما با قلب و عشق تلاش می‌کنیم یک اتفاق خوشایندی رقم بزنیم و آن اتفاق کسب سهمیه المپیک است.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال اینتر میامی با درخشش فوق ستاره آرژانتینی خود موفق شد به صدر جدول لیگ آمریکا برسد.

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون ورزش همگانی گفت: رویکرد ما در سال‌جاری همگانی کردن ورزش در محلات شهری است. امیدواریم با کیفی ساختن برنامه‌ها بتوانیم سطح کم‌تحرکی و فقر حرکتی را در سطح جامعه کاهش دهیم.

ساری - ایرنا - فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی 6 هفته دیگر به پایان می‌رسد که جنگ بقا در پایین جدول همچنان ادامه دارد و تنها نماینده مازندران هم در این نبرد نفس‌گیر باید از 6 دیدار دشوار و حساس که هر کدام حکم یک فینال را دارند امتیاز لازم برای فرار از سقوط را کسب کند.

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون کبدی گفت: هیچ مربی حذف نمی‌شود و غلامرضا مازندرانی باتوجه به اینکه هدایت یکی از تیم‌های باشگاهی هند را در فصل جدید برعهده دارد، فعالیت خود را در این عرصه ادامه می‌دهد.

تبریز - ایرنا - تیم ملی والیبال نشسته ایران به منظور حفظ آمادگی و حضوری قدرتمند در مسابقات پارالمپیک 2024 پاریس و همچنین دفاع از عنوان قهرمانی، چهارمین مرحله از اردوی آمادگی خود را با حضور 16 ورزشگار در تبریز برگزار کرد.

تهران - ایرنا - دارنده مدال برنز و نقره کشتی آزاد جهان گفت: تیلور یکی از استثناهای کشتی جهان بود اما در آنالیز کشتی او موفق نبودیم. الان همه تمرکز ما باید روی المپیک باشد و به طور حتم نمایندگان کشتی کشورمان با مدال از پاریس بازخواهند گشت.

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در هشتمین روز اردیبهشت‌ماه به گفت‌وگو با رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره میانگین سنی بالای لیگ برتر، مشکل بدنی ملی‌پوشان کشتی آزاد در قهرمانی آسیا و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دیداری که زیر بارش شدید باران برگزار شد در دقایق پایانی از شکست گریخت.

تهران - ایرنا - بایر لورکوزن دقیقه 90 از شکست خانگی فرار کرد تا همچنان به رکورد تاریخی خود ادامه دهد.

تهران - ایرنا - یوونتوس و آث‌میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم سری‌آ به تساوی بدون گل رسیدند.

تهران - ایرنا - تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از حذف این تیم از جام‌حذفی برگزار شد.

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرچند با شکست و وداع با جام‌حذفی شوک بزرگی به تیم وارد شد اما معتقدم پرسپولیس مقابل سپاهان به برتری می‌رسد و در نهایت قهرمان لیگ برتر خواهد شد.