یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

وب‌گاه فرارو

طبق پژوهشی که نتیجه آن در مجله انجمن سالمندی آمریکا منتشر شد، افراد در اواسط دهه60سالگی معتقدند پیری از 75سالگی شروع می‌شود در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

برگزیدگان دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» در حالی مشخص شدند که حسن دادشکر بازیگر پیشکسوت حوزه کودک بعد از تجلیل روی صحنه از مدیران تلویزیون خواست بازنگری نسبت به فرمول جیغ و دست و هورا در برنامه‌های کودک داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

هر چند رژیم غذایی خاصی برای شوره سر وجود ندارد؛ اما یک سری از غذا‌ها می‌توانند بر سلامت پوست سر اثر بگذارند.

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 9 اردیبهشت ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه فرارو

اگر عادت به مصرف دارو‌هایی دارید، که پزشک آن‌ها را تجویز نکرده و دلیل انتخاب‌تان توصیه‌ای دیگران است، باید بدانید که بروز علائم بیماری در همه افراد یکسان نیست و دارو‌ها هم پاسخگویی یکسان برای همه ندارند.

وب‌گاه فرارو

افسران وزارت کشور مصر شهروندی را دستگیر کردند که 1118 عتیقه را به منظور تجارت آن‌ها نگهداری می‌کرد.

وب‌گاه فرارو

همه ما خوب می دانیم که ورزش کردن تا چه اندازه برای سلامت بدن و پیشگیری از بیماری ها اهمیت دارد. با این حال بسیاری از افراد بعد از ورزش دردها و ناراحتی هایی را احساس می کنند که شایع ترین آن ها سردرد بعد از ورزش است. حال این سؤال مطرح می شود که سردرد بعد از ورزش تا چه میزان خطرناک است؟ برای پاسخ به این سؤال همراه ما باشید تا درباره سردرد بعد از ورزش توضیحاتی ارائه دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برگزیدگان دومین جشنواره عروسکی تلویزیونی «عروسکخونه» طی مراسم اختتامیه اعلام شدند.

وب‌گاه فرارو

‌می‌توانید دانه رازیانه را داخل سبزیجات مختلف به کار ببرید یا دمنوش آن را بنوشید که نفخ را بعد از غذا از بین می‌برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون گردشگری برگزاری اکسپو 2024 را به‌منظور مخابره تصویری امن و واقعی از ایران توسط تاجران و بازرگانان خارجی حائز اهمیت عنوان کرد.

وب‌گاه فرارو

سالاد پروتئینی نوعی سالاد سبز بسیار خوشمزه و مقوی است که در ترکیب با سس پستو طعم فوق العاده‌ای دارد و می‌تواند جایگزین غذای اصلی باشد.

وب‌گاه فرارو

فعالیت‌هایی برای کاهش تفکر منفی و ترویج رویکرد واقع گرایانه‌تر می‌تواند پاسخ استرس را کاهش دهد. در محیط‌های بالینی معمولا به این موضوع درمان رفتاری - شناختی می‌گویند. در خانه این کار می‌تواند از طریق یادداشت برداری یا نوشتن نگرانی‌ها صورت گیرد. این کار بخش‌های منطقی مغزمان را درگیر می‌سازد و به ما کمک می‌کند واقع بینانه‌تر فکر کنیم. یافتن شواهدی برای به چالش کشیدن افکار منفی برای مثال...

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با آغاز سفر عمره زائران ایرانی و در آستانه فرارسیدن موسم حج، از فیلم مستندی می‌توان یاد کرد که حدود 6 دهه قبل، از خانه خدا و مناسک حج ساخته شد و تماشاگران زیادی را به سینماها کشاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مهمترین نکته جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) امسال این است که در میدان حضور پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ارائه 600 بسته سرمایه‌گذاری در رویداد ایران اکسپو 2024 گفت: سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه گردشگری از ابتدای دولت سیزدهم 18 برابر رشد داشته است.