یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

گوناگون

گوناگون

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش اعلام کرد که فرآیند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها از امروز آغاز شده و تا یک هفته نیز ادامه خواهد داشت. رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش اعلام کرد که فرآیند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها از امروز آغاز شده و تا یک هفته نیز ادامه خواهد داشت. به گزارش عرشه آنلاین، محسن...

وب‌گاه 55 آنلاین

آلبرت چاق، یک خرس قطبی نر غول‌پیکر، در جزیره بارتر آلاسکا زندگی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حدود 10 درصد مردم جهان ترجیح می‌دهند با دست چپ بنویسند؛ شاهدی بر عملکرد متفاوت مغز آنها که علت آن هنوز روشن نیست. با این وجود برخی تحقیقات جدید نشان داده ترکیبی از «ژنتیک و تصادف» احتمالا عامل ایجاد این ویژگی بی‌ضرر در انسان‌ها بوده است. حدود 10 درصد مردم جهان ترجیح می‌دهند با دست چپ بنویسند؛ شاهدی بر عملکرد متفاوت مغز آنها که علت آن هنوز روشن نیست. با این وجود برخی تحقیقات جدید نشان...

وب‌گاه گسترش

قیمت جدید تخم مرغ در تاریخ 9 اردیبهشت 1403 به شرح زیر اعلام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

موعود شمخانی در سال 1394 به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود. بازداشت موعود شمخانی را تأیید شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید گفت رژیم صهیونیستی پذیرفته پیش از آغاز حمله به رفح، دغدغه‌ها و نظرات آمریکا را بررسی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار مشهد گفت: محکومیت قضایی یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد به وی ابلاغ شده است. فرماندار مشهد گفت: محکومیت قضایی یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد به وی ابلاغ شده است. به گزارش عرشه آنلاین، محسن داوری اظهار کرد: اجرای این حکم قضائی ممکن است آثاری برای این عضو شورا داشته باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در کرمان، همه ساله جشن باشکوه سده را چهل روز پیش از نوروز برگزار کرده اند، و چهل روز پس از نوروز نیز، جشن کهن دیگری را کرمانیان دارند که تنها در این شهر برگزار می شود و این جشن ویژه، به صورت انحصاری در این شهر می باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 40,600,000 (چهل میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.24 درصدی داشته است. قیمت دلار اما روند صعودی را تجربه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری فرانسه امروز (یکشنبه) طی سخنانی از آمادگی کشور خود برای گفت وگو با دیگر کشورهای اروپایی درباره استفاده از سلاح هسته‌ای علیه روسیه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استقلال روز یکشنبه پذیرای هواداری بود که عکس‌هایش با جواد نکونام بازتاب رسانه ای بسیار وسیعی داشت. استقلال روز یکشنبه پذیرای هواداری بود که عکس‌هایش با جواد نکونام بازتاب رسانه ای بسیار وسیعی داشت. به گزارش عرشه آنلاین، چند روز پس از اینکه هوادار معلول استقلال در ورزشگاه با جواد نکونام عکس یادگاری گرفت، همراه با دخترش به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال بسیار خوب جواد نکونام و بازیکنان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه بحرین که امروز (یکشنبه) در صدر هیأتی بلندپایه به سوریه سفر کرده است، با رئیس جمهوری این کشور دیدار کرد.