شنبه 8 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

گوناگون وب‌گاه 55 آنلاین

یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک های اول تا سوم 400 هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم 300 هزار تومان بوده و این رقم دستخوش تغییر نشده است.

در این گزارش دغدغه‌ها، پیش‌بینی‌ها، سبک زندگی و کاری بیش از 390 مدیرعامل ایرانی مورد تحلیل و ارائه قرار گرفت. یافته‌ها نشان می‌داد مدیران عامل با وجود عدم قطعیت بالای محیط در ایران و دیدگاه غیرخوش‌بین نسبت به وضعیت اقتصادی کشور، نسبت به عملکرد و رشد بنگاه خود امیدوار بودند.

دلار فردایی با شکاف 650 تومانی نسبت به پنجشنبه کار خود را شروع کرد و به روند نزولی ادامه داد.

محمد درویش، کارشناس محیط زیست، در توییتی به وقوع شکاف، رانش و حفره‌های بزرگ پس از سیل زواره در نزدیکی روستای شهید رجایی اشاره کرده است.

کیک ماست فرانسوی یک نوع کیک خامه ای و خوشمزه است که از موادی مانند ماست، خامه، شکر و تخم مرغ تهیه می‌شود. این کیک معمولاً با تزئیناتی مانند توت فرنگی یا شکلات روی آن سرو می‌شود. طعم لطیف و خوشمزه آن باعث شده است که یکی از محبوب‌ترین دسرهای فرانسوی باشد.

برای اطلاع از فال ابجد فردا 9 اردیبهشت ماه با ما در ادامه همراه باشید.

با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امسال به زوج های زیر 25 سال 350 میلیون تومان و برای زوج های مسن تر 300 میلیون تومان تسهیلات ازدواج پرداخت خواهد شد.

فال حافظ، یک فال قدیمی و سنتی است که در ایران بسیار محبوب است. این فال، می‌تواند به ما کمک کند تا از آینده خود آگاه شویم و تصمیمات درستی بگیریم.

دختر کیومرث پوراحمد در مورد ادعای عمه خود در فضای مجازی مبنی بر قتل پدرش گفت: عمه‌ام هر چه نوشته درست است. دختر کیومرث پوراحمد در مورد روز حادثه نیز می‌گوید: «پدرم اکثرا هر چند وقت یک بار از شخصی که در شمال می‌شناخت ویلا اجاره می‌کرد و به شمال می‌رفت، چون می‌خواست بنویسد و خلوت کند.

بعدازظهر است و هنوز هیچ‌کس برای دادن رای به حوزه نیامده. مسئولان با نگرانی، افراد خانواده خود را به حوزه فرامی‌خوانند، اما گویا کسی قصد رای دادن ندارد.

اگر بیمار 4 استامینوفن 500 میلی‌گرمی در روز استفاده کند دچار مسمومیت کبدی یا کما خواهد شد.

تشخیص چهره فناوری بر خلاف چیزی که ممکن است در حال حاضر به نظر برسد، بسیار دیر شکوفا شد: قبل از اینکه این تکنولوژی سرانجام به بلوغ برسد، 40 سال بسیار کُند و به سختی در حال پیشرفت بود.

فال نخود، یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین فال‌های ایرانی است. در این فال، با توجه به شکل نخودهای ریخته شده در کف دست، می‌توان آینده را پیش‌بینی کرد.

هواپیما یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای سفر کردن است. در سفر با هواپیما امکانات و خدمات خوبی در اختیار شما قرار می‌گیرد. به‌خصوص اگر به سراغ کلاس بیزینس و فِرست بروید. اما اگر بخواهید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید، باید کلاس پروازی ارزان‌قیمت‌تری نظیر اکونومی را انتخاب کنید یا به سراغ بلیطهای چارتری ارزان‌قیمت بروید.

6 فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال 99 بوده است از ساخت پایتخت 7 حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.