یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه الف

اجتماعی وب‌گاه الف

جمعی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر ظهر امروز در حمایت از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی در آمریکا و کشورهای اروپایی تجمع کردند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: سارق محتویات خودرو در حین انجام سرقت و درحالی که پابند الکترونیکی داشت، دستگیر شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: سال گذشته 37 عضو شورای شهر و روستا در استان تهران به‌واسطه برخی تخلفات بازداشت و 18 عضو سلب عضویت شدند.

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به شکستگی دست تنها پلنگ باغ وحش مشهد گفت: سیر درمان "ارس"با همکاری دامپزشکان و متخصصان در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر سردشت و رئیس یکی از ادارت تابعه شهرداری سردشت خبر داد.

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با ورود واگن‌ها و اتوبوس‌های برقی به پایتخت توضیح داد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اعتراضات دانشگاه‌های جهان علیه رژیم نسل کُش اسرائیل نشان دهنده وجدان بیدار دانشگاهیان است، گفت: دانشگاه‌ها در مقابل ظلم و ستم همیشه ایستاده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از انتخاب 20 معلم نمونه کشوری خبر داد و گفت که معلمان نمونه با رهبر انقلاب و رییس جمهور دیدار می‌کنند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست دولت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت که «بزودی ساخت بیش از 150 هزار واحد مسکونی در تهران آغاز خواهد شد.»

یکی از معاونان سابق منطقه آزاد اروند توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

دادستان میناب در استان هرمزگان از کشف 455 کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی از تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال خبر داد و گفت: 2میلیون و 500 هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن در دست ساخت است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ سه بزرگراه دارای بیشترین تصادفات رانندگی مرگبار در پایتخت را اعلام کرد.

تمامی دانشگاه‌های ایران در حمایت از دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه امروز اجتماع سراسری برگزار می کنند.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 71 قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.