یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

شیرجه و واترپلو، سامیار عبدلی در ماده 50 متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان 00:22.74 رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را بهبود بخشید.

عرض بال این پروانه لکه دار در حالت باز 25 میلیمتر است.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه، سوابق تحصیلی خود را مشاهده، تأیید و در صورت وجود مغایرت، درخواست خود را برای بررسی هریک از بخش‌های سوابق تحصیلی ثبت نمایند.

طرح برجسته اعضا بدن روی ناخن!

در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در مهمترین مسابقه هفته، تیم‌های فوتبال تاتنهام و آرسنال در دربی شمال لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار تماشایی و پرگل در نهایت با برتری 3 بر 2 آرسنال به پایان رسید.

یک کلیپ وحشتناک لحظه انفجار زودپز در آشپزخانه یک خانه را نشان می‌دهد که در نتیجه مردی دچار سوختگی و شکستگی شدید شد. این ویدئو مردی را نشان می‌دهد که وارد آشپزخانه می‌شود و ناگهان زودپز با نیرویی فوق العاده منفجر می‌شود و تکه‌هایی از فلز داغ و دود داغ را در سراسر آشپزخانه پخش می‌کند. بر اساس این گزارش، این مرد در تمام صورت دچار سوختگی درجه یک شده و علاوه بر شکستگی سه دنده از ناحیه گلو...

محصولات این مجموعه مبلمان باید در آب خیس شوند که به آنها اجازه می دهد در چند ثانیه تا حدود 10 برابر اندازه اصلی خود بزرگ شوند.

موعود شمخانی در سال 1394 به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس که بتازگی گچ دست خود را باز کرده همچنان شرایط نامشخصی برای همراهی تیمش دارد.

باشگاه استقلال اعتراض خودش در مورد برنامه مسابقات را رسما به سازمان لیگ ارسال کرد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: در همین راستا نیز امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تمامی استان‌های کشور به حالت آماده‌باش کامل درآمده و تجهیزات و امکانات لازم نیز برای مقابله با حوادث و امدادرسانی در هرگونه رخداد احتمالی در اختیارشان قرار گرفته است.

امیرحسین روشنک: طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود اما با توجه به اینکه دو تیم از 8 تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتیکه یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

در این ویدئو یک پیج معروف آشپزی در فضای مجای فوت و فن املت قهوه خانه‌ای را به شما آموزش می‌دهد.

رئیس انجمن تولیدکنندگان سیستمهای تهویه مطبوع ایران: قاچاق کولر گازی به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است و سالانه حدود 300 هزار دستگاه کولر به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود.

قالب راست دست یا چپ دست بودن انسان، در همان هفته‌های اول بارداری ریخته می‌شود و بر اساس تحقیقاتی که گزارش آن در مجله Nature Communications منتشر شده، به نظر می‌رسد که «چند ژن نادر» در بدن چپ‌دستها حدود سه برابر بیشتر از بدن راست‌دستها یافت شده است.