یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که در خیابان انقلاب با استفاده از قمه شهروندی را مجروح کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلمان و استادان دانشگاه رایگان خواهد بود.

خبرگزاری میزان

دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران صبح روز یکشنبه (9 اردیبهشت 1403) با حضور زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تراز دریاچه ارومیه از مرز 1270 متر بالاتر رفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز نوآوریِ ربات‌های انسان‌نمای پکن از ربات انسان‌نمای «تیانگونگ» رونمایی کرد که می‌تواند مثل انسان با سرعت 6 کیلومتر در ساعت بدود.

وب‌گاه فرارو

شواهد آماری حاکی از آن است که نرخ فقر در ایران از ابتدای دهه 90 تا سال 96 روند ثابتی داشته است. از سال 96 این رویه تغییر کرده و نرخ فقر حدود 10 واحد درصد بیشتر شده و از سطح 20 درصدی به 30 درصد صعود کرده است. افزایش 10 واحد درصدی نرخ فقر در ایران به معنای اضافه شدن 8 میلیون نفر به تعداد فقرا است؛ به عبارت دیگر، بعد از سال 96 حدود 50 درصد نسبت به گذشته به جمعیت فقرای کشور اضافه شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با روز شورا تعدادی از مخالفان سیاسی شهردار تهران، پس از صحبت درباره مسائل خارج از دستور حاضر به شنیدن پاسخ انتقادات نشدند.

خبرگزاری میزان

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به دستگیری عامل کتک زدن مردم در اتوبوس به مجرمان هشدار داد که پلیس همواره در صحنه بوده و با مجرمان برخورد می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

دانش‌آموزان مجمع آموزشی معلم با اهدای 31 میلیون تومان در پرداخت بدهی سه نفر زندانی سهیم شدند.

وب‌گاه فرارو

آیین‌نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی امروز، پس از تأخیر‌های مکرر، بالاخره ابلاغ شد و رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت وعده داده است که این طرح 6 ماه پس از اجرای آزمایشی، در سراسر کشور اجرا می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون گردشگری برگزاری اکسپو 2024 از رشد 18 برابری سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه گردشگری از ابتدای دولت سیزدهم خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز در جلسه شورای شهر تهران، برخی از اعضای شورای شهر تهران اقدام به ترک صحن شورا کردند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از کشف جسد غرق‌شده در رودخانه سیمره بخش ماژین خبر داد و گفت: «جسد متعلق به جوان 28 ساله اهل شهرستان پلدختر است که گویا پس از غرق شدن به ساحل سیمره رسیده بود.»

وب‌گاه خبر آنلاین

دریاچه ارواح یکی از جاذبه‌های منحصربه‌فرد مازندران است که به‌دلیل موقعیت خاصی که دارد از آن با عنوان یکی از اسرارآمیزترین دیدنی‌های طبیعی در شمال ایران یاد می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس کشانی، مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران گفت: در آستانه فرا رسیدن ایام بزرگداشت مقام معلم، در اقدامی انسان‌دوستانه دانش آموزان و دبیران یک مجتمع آموزشی 31 میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان تهران واریز کردند. مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران تاکید کرد: این مرکز نهادی خیریه بوده و نیکوکاران به عنوان بازوان توانمند ستاد دیه، کمک به آزادی زندانیان...

خبرگزاری تسنیم

شهر سبز 2024 ازبکستان منتخب پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در مسیر گردشگران جاده ابریشم از اردبیل 2023 ایران قرار گرفت.