یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه عصر ایران

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی گفت: اگر فردی احساس چاقی می‌کند یا از وزن خود رضایت ندارد به هیچ عنوان نباید به فکر عمل جراحی پلاستیک زیبایی باشد بلکه قبل از آن باید به همکاران متخصص تغذیه یا متخصصان چاقی مراجعه کند و در نهایت پس از کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل، به جراح پلاستیک مراجعه کند.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی‌گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

وب‌گاه عصر ایران

دادستانی استانبول حکم احلام البشیر را که در سال 2022 با بمب گذاری در میدان تقسیم استانبول باعث کشته شدن 6 نفر و مجروح شدن 99 نفر دیگر شد، صادر کرد. بر اساس این حکم، البشیر به اتهام تخریب اتحاد و یکپارچگی حکومت و قتل عمد 6 نفر به 7 بار حبس ابد محکوم شد.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده تاکستان در مجلس گفت: عزیزان شورای نگهبان 12 دوره بنده را تایید کردید اما آقایان خاتمی و صادقی مقدم بگویید که برای انقلاب اسلامی چکار کرده اید که من نکرده ام؟ افرادی را که فتنه کرده و از فتنه گران حمایت کردند، تایید کردید اما رجب رحمانی به همراه 26 نماینده مجلس انقلابی را تایید نکردید.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: حدود یک‌ساعت پس از اتمام رأی‌گیری ما قادر به اعلام نتایج خواهیم بود. در تهران نیز با توجه به رقابت 32 نامزد، انتخابات به‌صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و خروجی صندوق‌های الکترونیکی سریع خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان 2 از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

رشیدی کوچی گفت: دولت‌مردان گرامی؛ تکرار مسیر‌ها و روش‌های غلط گذشته جز تکرار نتایج غلط و تحمیل هزینه‌های بیشتر عایدی برای کشور نخواهد داشت. حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی باید با روش‌های نرم و با ظرافت انجام گیرد؛ روش‌های سرهنگی کار را خراب‌تر می‌کند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا عارف در پیامی به سیدحسین خمینی درگذشت عروس ارشد امام خمینی را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس گفت: در تهران برای هر شعبه 4 صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، 3 صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه عصر ایران

تکنولوژی لاستیک تیوبلس همان‌طور که از نامش پیداست به لاستیکی اطلاق می‌شود که از تیوب داخلی استفاده نمی‌کند. ساختار این نوع لاستیک‌ها به گونه‌ای است که یک آب‌بندی کامل در داخل رینگ ایجاد می‌شود و هوا نمی‌تواند از آن خارج شود.

وب‌گاه عصر ایران

طنر تلخ عرصه سیاست آمریکا این واقعیت است که ترامپ به خاطر جنایت جنگی اسرائیل در غزه، برنده اصلی ریزش آرای بایدن خواهد بود در حالی که خود در دوران ریاست، خوش خدمت ترین رییس تاریخ کاخ سفید برای حاکمان تل آویو بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: «همزمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلم ها و استادان دانشگاه رایگان خواهد بود.»

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع گفت: گرچه بهره‌مندی از ادوات جنگی پیشرفته نظیر پهپاد و موشک مطلوب بوده و بازدارنده است اما این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی را به سرانجام رساند.

وب‌گاه عصر ایران

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از دستگاه های اجرایی به همراه یک نفر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام دریافت رشوه بازداشت شدند.

وب‌گاه عصر ایران

خورشت، تن ماهی، شیر نارگیل، سبزیجات، شیر غلیظ شده، این اقلام و خیلی مواد خوراکی دیگر در قوطی‌های کنسرو عرضه می‌شوند. قوطی‌هایی که هم کار آشپزی را سهل‌تر کرده‌اند، هم به خاطر دوام مواد غذایی درون آن، کاربرد زیادی دارند.