شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

شیب تند رشد آمار پریشانی روان، با این نسل شوخی نکنید!، اعتراضات و خودتخریبی نخبگان!، غوغای کلاه برداری های ملکی، قرار به ماندن گشت ارشاد است؟، خسارت‌های نجومی مشاغل اینترنتی، اپوزیسیون و حکایت لِنگ از کنار گود، موافقت مجلس با دو فوریت لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان و راهکارهای عبور از ناآرامی ها در نطق های داغ و تذکرات نمایندگان از مواردی است که موضوع گزارش های خبری...

امروز خبری مبنی بر توقیف پاسپورت‌های همایون شجریان و سحر دولتشاهی به نقل از شاهدانِ عینی رد برخی رسانه‌ها منتشر شد که ساعاتی بعد به تایید یکی از اعضای خانواده شجریان هم رسید.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و دادگاه‌های آن‌ها به سرعت برگزار می‌شود و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد.

رئیس جمهور با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله حسین نوری همدانی عیادت کرد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با درگذشت دو خواهرش طی روزهای اخیر عزادار شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد پخش فایل آلوده در اخبار ساعت 21 روز شنبه ناشی از هک پلی‌اوت شبکه خبر بوده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضائی دیگر باید قاطعانه با اغتشاشگران برخورد کنند و اجازه ندهند آنها بیش از این امنیت و آسایش مردم را برهم بزنند.

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هر چه سریعتر لایحه ساماندهی تجمعات و اعتراضات را به مجلس ارائه کند تا نشان دهد اعتراض بر روی چشم نظام جای داشته و این اغتشاش است که مورد قبول نیست.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه اکنون سره از ناسره مشخص شده است، گفت: قطعا به محل‌های مناسب برای ابراز اعتراض مسالمت آمیز نیاز داریم، چنانچه قبلا نیز اعتراض بوده و به نتیجه هم رسیده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما معتقدیم که باید قانون بر فضای مجازی حاکم باشد و هیچ فردی تایید نمی‌کند که در بستر این فضا در کشور اغتشاش و آشوب ایجاد شود.

مسؤول اورژانس 115 شهرستان دیر از جان‌باختن 6 نفر در تصادف محور بندر دیر به بردخون خبر داد.

جمهوری اسلامی سقوط خواهد کرد، اما فقط در دنیای مجازی؛ برای مشاهده واقعیت کافی است گوشی هوشمند خود را کمی کنار بگذارید، به بیرون بروید و در دنیای حقیقی با امنیتی که جمهوری اسلامی در یکی از ناامن‌ترین مناطق جهان برای‌تان پدید آورده از قدم‌زدن در خیابان لذت ببرید و ببینید آن بیرون خبری نیست!