یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری میزان

ورزشی خبرگزاری میزان

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان صبح امروز (یکشنبه) با حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

نایب رئیس مجلس زنگ پایان نشست علنی 9 اردیبهشت‌ماه را به صدا درآورد.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه‌ای با موضوع حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: با اجرای دقیق برنامه‌های زمان‌بندی از جمله برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس، انشاالله ملت شریف ایران شاهد برگزاری اجلاسیه مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز‌های اول و هفتم خردادماه آینده خواهند بود.

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران از آغاز آموزش مردم برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک دور دوم نمایندگی مجلس شورای اسلامی در چند روز آینده خبر داد.

منافقین تروریست پس از حمله به منزل شهید نوری تاجر و ترور وی منزل مسکونی این شهید را پیش چشمان مادرش به آتش کشیدند.

نمایندگان مجلس با کلیات طرح دوشوری اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

نمایندگان مجلس با لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس‌تی‌سی) به داوری موافقت کردند.

نمایندگان مجلس سقف معافیت مالیاتی برای اشخاص غیرتجاری را تعیین کردند.

نمایندگان مجلس نحوه اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری را جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کرده و ساز و کار جدیدی برای آن در نظر گرفتند.

نمایندگان مجلس در جریان بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی موعد پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه را بر اساس قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان تعیین کردند.

رفیعی گفت: بر اساس شاخص «سرانه مصرف گاز»، صنعت پتروشیمی، نیروگاه‌ها، صنایع سیمان، صنایع فولاد و پالایشگاه‌ها جزو پنج گروهی هستند که بیشترین مصرف را به ازای هر واحد دارند.

قالیباف در پاسخ به تذکر نماینده مردم تربت حیدریه مبنی بر اینکه کمیسیون تلفیق هنوز اصل گزارش بودجه را ارائه نکرده است، گفت: بند (ب) ماده (182) فقط درباره جداول بودجه است، بخش مربوط به احکام و تبصره‌ها تصویب شده و به قانون تبدیل و جداول براساس احکام تنظیم شده است.

نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان نحوه اخذ مالیات عایدی ناشی از تورم از عایدی سرمایه را اصلاح کرده و ساز و کاری را برای آن تعیین کردند.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه تاکید کرد: همه اعداد و ارقام در جداول شفاف است و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و همه آن‌ها در اختیار هیئت رئیسه قرار گرفته و درباره ریال به ریال آن اگر کسی حرف و حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.