یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از حمله موشکی حزب‌الله به چند منطقه در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از دیدار و رایزنی نخست وزیر عراق با ولیعهد عربستان سعودی در ریاض خبر دادند.

فرماندار مشهد خبر داد که محکومیت قضایی یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد به وی ابلاغ شده است.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» آنچه را که شبکه سعودی العربیه در مورد احتمال خروج برخی از رهبران حماس از غزه منتشر کرده است، تکذیب کرد.

اقتصادنیوز: آن با سال 1401 نشان می دهد که از مجموع واردات کشور در سال 1402 که برابر با 66.2 میلیارد دلار است 24 میلیارد دلار به واردات 100 واردکننده اول اختصاص دارد که در این لیست و در میان برخورداران عمده از ارز در سال گذشته تعدادی از شرکت های خودروساز و مونتاژکار و قطعه ساز نیز به چشم می خورد.

عبداللطیف بن راشد الزیانی وزیر امور خارجه بحرین امروز با رئیس جمهور سوریه دیدار کرد.

وزارت دفاع سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که جنگ افزارها و پهپادهای تروریستها را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه رویدادی بزرگ و دارای ابعادی وسیعی است که با ضرب و شتم، بازداشت و اعمال خشونت خاموش نمی‌شود‌.

پس از پاسخ موشکی و پهپادی ایران به مواضع اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، گروهی از ناظران با اشاره به هم صدایی اعراب با اسرائیل از اجرایی شدن طرح ناتوی خاورمیانه گفتند؛ ادعایی که به واسطه برخی از گزاره ها قابل قبول نیست.

زمین لرزه‌ای به بزرگی 3/2 ریشتری حوالی دوزین از توابع مینودشت را لرزاند.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که نظامیان مذکور، دلیل نافرمانی را ناتوانی از ادامه جنگیدن عنوان کرده اند.

تارنمای «هیل» مدعی شد: «پیشرفت‌های اخیر در روابط ایالات متحده و چین، اکنون به دلیل حمایت پکن از روسیه در جنگ اوکراین در حال تضعیف شدن است.»

«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید گفت رژیم صهیونیستی پذیرفته پیش از آغاز حمله به رفح، دغدغه‌ها و نظرات آمریکا را بررسی کند.