یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اقتصادی

اقتصادی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطابق با آمار صندوق بین‌المللی پول، تولید نفت ایران در سال گذشته میلادی (2023) با افزایش 500 هزار بشکه ای نسبت به سال قبل از آن مواجه شد و به 3.1 میلیون بشکه در روز رسید.

خبرگزاری تسنیم

بیش از 3 میلیون تن انواع محصول به ارزش 36 همت هفته گذشته در بورس کالا دادوستد شد و سیمان، سنگ آهن و فولاد بیشترین حجم معاملات را در تالار صنعتی و معدنی، و وکیوم باتوم، قیر و مواد پلیمری بیشترین حجم معاملات تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی را داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه شرق نوشت: حشمت الله فلاحت پیشه گفت: معتقدم که دولت آقای رئیسی از ضعیف‌ترین دولت‌های ایران است و در بخش‌های مختلف عملکرد قابل دفاعی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

حسن حسن‌خانی کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو گفت: ما وقتی درباره ارز صحبت می‌کنیم، در واقع دو مسئله مطرح می‌شود. مسئله اول ساحت تجاری کشوراست و مسئله دوم، سفته‌بازی و شان دارایی پیدا کردن ارز است. نوسانی که در روزهای اخیر شاهد آن هستیم ناظر به مسئله دوم است و هیچ ارتباطی با مسئله اول ندارند. کما اینکه مسؤولان دولتی به کرات اعلام کردند قیمت ارز کالاهای اساسی...

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا خیراللهی، محقق و پژوهشگر حوزه رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر مسؤولان حوزه تعیین دستمزد اصلا متوجه روند تعیین حداقل حقوق نیستند؛ به عنوان نمونه، وزیر کار یا معاونت روابط کار، متوجه نیستند که تعیین حداقل دستمزد یا جلسات شورای عالی کار، ماجرای متفاوتی دارد نسبت به کار‌هایی که در استانداری‌ها یا سایر وزارتخانه‌ها کرده‌اند. وی افزود: در جلسات تعیین حداقل...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر اونس طلا، امروز با 2,338 (دو هزار و سیصد و سی و هشت) دلار معامله شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کمیسر کل آنروا نسبت به احتمال حمله در رفح ابراز نگرانی کرد و گفت: بیش از 1.45 میلیون آواره در حال حاضر در جنوب متمرکز شده‌اند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن ملی خرما گفت: بنابر آمار سال گذشته 300 هزارتن خرما به ارزش 400 میلیون دلار به بازارهای هدف صادر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتظارات تورمی تحت تاثیر اخبار و رویدادها تغییر می‌کند، خوش‌بینی به آینده می‌تواند منجر به کاهش تورم شود و بدبینی نسبت به آینده بر آتش انتظارات تورمی می‌دمد؛ بنابراین برای هر سیاست‌گذاری شناخت انتظارات تورمی و عوامل موثر بر آن اهمیت دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پنجره خدمات واحد دانشگاهی که بر مبنای قانون توسعه ششم و تحقق دولت هوشمند توسعه یافته و سامانه‌های دانشگاه‌های سراسر کشور در آن گرد آمده، توجه کارشناسان و برگزیدگان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به خود جلب کرده و به عنوان منتخب به مرحله نهایی جایزه جامعه جهانی اطلاعات 2024 راه یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی به تشریح اقدامات و عملکرد این وزارتخانه در حوزه‌های ایمنی راه‌ها، ترانزیت و برنامه ریزی برای سفرهای اربعین حسینی امسال پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته مقامات دولتی کنیا به دلیل وقوع سیل در این کشور تا کنون 76 نفر کشته و 19 نفر هم مفقود شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار نقدی در بازار روز شنبه به کف کانال 62هزار تومانی رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه فرهیختگان نوشت: مذاکره‌کنندگان ایرانی بلد نیستند که یک مذاکره برد - برد با دولت افغانستان و طالبان انجام دهند که ورود آب به ایران درنهایت به نفع هر سه کشور ایران، افغانستان و پاکستان خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند که هواپیمای مخصوص رئیس موساد شنبه شب در عربستان سعودی در ریاض به زمین نشسته است.