جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر دو گروه در میدان حضور داشتند، گفت: یک گروه برخی جوان‌های فریب و گول‌خورده بودند که تحت تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بیگانگان قرار گفته و سران اغتشاش استفاده ابزاری از آن‌ها کردند و گروه دوم، سران اغتشاشات بودند که خط می‌دادند و برای هر استانی تیم داشتند که بعضی ها از تیم ها نیز دستگیر شدند.

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت: امام رضا (ع) محبوب و مورد احترام همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی است و به گروه و یا مذهب خاصی تعلق ندارد.

فرمانده انتظامی کردستان از کشف 900 دستگاه شوکر برقی در شهرستان بانه و تلاش برای دستگیری متهمان خبر داد.

معاون اجرایی رییس جمهور شب گدشته گفت: مردم با وجود مشکلات، سخاوتمندانه به میدان آمدند و دیروز در راهپیمایی های مشهد و تبریز و امروز نیز در تهران و قم و سایر شهرها در برابر فتنه اخیر خوش درخشیدند.

مدیر کل گمرک استان ایلام گفت: فعالیت گمرک مهران بعد از 20 روز وقفه به علت برگزاری راهپیمایی اربعین از سرگرفته شد.

رئیس‌جمهور با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از تعدادی از مجروحان که توسط اغتشاشگران مجروح شده بودند، عیادت و در جریان روند درمان آنان قرار گرفت.

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند آذری جهرمی: آمریکا اگر به مردم ایران علاقه‌مند است، «فناتحریم» را متوقف کند / واردات خودرو از یک مساله متعارف در تجارت بین المللی به یک ابرمساله تبدیل شد / زوج‌های تهرانی برای دریافت وام مسکن چقدر باید پرداخت کنند؟ / ذوالنوری: فوت یک دختر را بهانه ایجاد آشوب کرده اند و... را می‌خوانید.

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: نآذری جهرمی: آمریکا اگر به مردم ایران علاقه‌مند است، «فناتحریم» را متوقف کند / واردات خودرو از یک مساله متعارف در تجارت بین المللی به یک ابرمساله تبدیل شد / زوج‌های تهرانی برای دریافت وام مسکن چقدر باید پرداخت کنند؟ / ذوالنوری: فوت یک دختر را بهانه ایجاد آشوب کرده اند و... را می‌خوانید.

علی صدری نیا از اعضای تیم رسانه ای همراه رئیس جمهور در این باره می گوید که «در جلسه پیش از سفر به نیویورک، به همه افراد گفته شده بود که «خرید» ممنوع است.»

سردسته‌های مخلان امنیت و آشوبگران در برخی مناطق کرج همچون منطقه رجایی شهر کرج با تلاش نیروهای اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز دستگیر شدند.

علیرضا قزوه نوشت: اگه صدا و سیما نبود تو الان در برره پایین باید نخود می خوردی و بز می چراندی!

وزیر کشور پس از عیادت از از 11 تن نیروهای فراجا که در اغتشاشات اخیر با چاقو، شمشیر، نارنجک، زیر گرفتن با ماشین و سنگ پراکنی مورد حمله قرار گرفته و آسیب دیده بودند، گفت: از دستگاه قضا انتظار داریم با عاملان اصلی و سران این اغتشاشات به شکل قانونی، قاطع، سریع و عبرت‌آموز برخورد کند.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران از ارسال پیام آمریکایی‌ها در روزهای اخیر مبنی بر داشتن اراده و حسن نیت برای رسیدن به توافق خبر داد و گفت: به آمریکایی‌ها اعلام کردیم با واقع‌بینی اراده و حسن نیت خود را برای رسیدن به توافق نشان دهید.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: در دهه پایانی صفر روزانه 38 هزار زائر با 74 رام قطار به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد تردد می‌کنند، لذا در این ایام هر روز 19 هزار نفر از طریق ریلی وارد مشهد می‌شوند.

یک منبع آگاه در وزارت نفت اعلام کرد: دلیل اینکه مقامات لبنانی اظهاراتی مبنی بر دریافت رایگان سوخت از سوی ایران دارند، این است که تحت تحریم قرار نگیرند.

مشاهدات خبرنگاران ایرنا نشان می‌دهد آرامش در سراسر کشور از جمله تهران برقرار است و تجمع خاصی برگزار نشده است.