شنبه 22 اردیبهشت 1403

تهران

تهران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گفته کارشناس هواشناسی، مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند؛ بارندگی در غرب کشور شدید خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا زاکانی: 32 ماه پیش روز معرفی بنده به عنوان شهردار هزار و 880 اتوبوس تحویل گرفتیم که 880 دستگاه آن فعال بود. امروز سه هزار و 200 اتوبوس داریم که دو هزار و 100 دستگاه اتوبوس در خطوط فعال هستند و تا چند روز آینده به سه هزار و 400 دستگاه می رسد.

وب‌گاه عصر ایران

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور: یکی از اقدامات ما استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی برای کنترل ترافیک و برخورد با تخلفات رانندگی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون شطرنج بازدید و با مسئولان این فدراسیون به گفت‌وگو پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه انگلیس گفت: افزودن نام سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی به سود انگلیس نیست و باعث قطع روابط دیپلماتیک با ایران می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بایرن مونیخ در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه با تساوی 2 بر 2 مقابل رئال مادرید متوقف شد.

خبرگزاری تسنیم

باواریایی‌ها با قبول تساوی خانگی مقابل حریف اسپانیایی‌شان کار خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن وزوایی از نخستین دانشجویان پیرو خط امام بود که در جریان راهپیمایی ضد سیاست‌های مداخله‌گرایانه آمریکا در ایران، در سالروز کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی و سالگرد تبعید امام خمینی (ره) عهده‌دار حرکتی شد که رهبر انقلاب، از آن با تعبیر بدیع «انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول» یاد فرمودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در یازدهمین روز اردیبهشت‌ماه به بازتاب صحبت‌های سرمربیان پرسپولیس و استقلال قبل از بازی‌های حساس امروزشان در لیگ برتر، مرور اتفاقات جام ملت‌های فوتسال آسیا و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

خبرگزاری تسنیم

پرونده هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در شرایطی بسته می‌شود که استقلال و پرسپولیس، مدعیان اصلی قهرمانی کار سختی در پیش دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - الهلال با شکست الاتحاد راهی دیدار فینال جام حذفی عربستان شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در یازدهم اردیبهشت به کسب 28 مدال در المپیاد دانش‌آموزی، نقض حکم اعدام بابک زنجانی، جلوگیری از بیکاری 191 هزار و 268 کارگر، آموختن الفبا با بازی، داستان و نمایش، برخورد با دستکاری در ارکان خودرو، 59 قلم دارویی جدید بیماران خاص تحت پوشش بیمه و عارضه الکل‌های حاوی متانول پرداخته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اداره آمار ترکیه با اشاره به تجارت یک میلیارد و 364 میلیون دلاری ایران و ترکیه در سه ماه نخست 2024، اعلام کرد: صادرات این کشور به ایران در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی با رشد 16 درصدی به بیش از 800 میلیون دلار رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ایران از یک پهپاد مشابه نمونه روسی رونمایی کرده، اما این به این معنا نیست که مسکو فناوری تولید پهپاد مشترک با تهران دارد.» پل ایدون تحلیلگر ارشد سیاست و تاریخ خاورمیانه 29 آوریل در مجله فوربس نوشت: رسانه های ایرانی با اشاره به شباهت خفیف پهپاد ایرانی به پهپاد لانست روسیه، که از زمان ورود به خدمت در سال 2020 در سوریه و اوکراین مورد استفاده قرار گرفته است، هفته گذشته از ساخت یک مهمات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رضاخان ضمن اینکه به زاهدی دستور داد از دزفول یک ستون و از اصفهان هم یک کمکی برایش بفرستد که بروند به سمت جنوب خوزستان تا خزعل را بگیرند، خودش هم همراه با او راه افتاد، رفت بوشهر. با کشتی می‌خواست بیاید این طرف به طرف خوزستان. آن زمان سر پرسی لورین هم در مرخصی بود و چیزی نمی‌دانست و سردارسپه هم از موقعیت استفاده کرده بود و به طرف خوزستان حرکت کرده بود. فروغی [آن زمان] به عنوان قائم مقام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد