جمعه 21 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران از آغاز آموزش مردم برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک دور دوم نمایندگی مجلس شورای اسلامی در چند روز آینده خبر داد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در شورای اداری جمعیت استان اردبیل، بر لزوم حفظ اعتبار و جایگاه مردمی هلال احمر در کشور تاکید کرد.

پلیس تهران از دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس خبر داد.

رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی گفت: در فروردین 1404 می‌توانیم گزارش عملکرد کوتاه مدت سند تحول و تعالی قوه قضاییه را ارائه دهیم.

پژوهشگر تاریخ در جلسه دادگاه منافقین از تسویه حساب‌های خونین گروهک منافقین گفت.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از اختصاص بودجه 151 هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی سال جاری خبر داد.

شهردار پایتخت گفت: مدیریت شهری در دوره جدید مدیریت خود را مبتنی بر مشارکت قرار داد و سمت و سوی آن به مسیری هدایت شد که بتوان مشارکت را دنبال کرد.

بازیگر کشورمان گفت: با ثبات نسبی جامعه، ایجاد آرامش و دید روشن می توان جامعه را به سمت جوانی جمعیت سوق داد،

معاون دادگستری استان تهران گفت: یکی از آسیب‌های شهر تهران، کودکان کار و زباله‌گرد است که در قانون حمایت از اطفال و نوجوانان، تقسیم کار در دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته است.

چمران گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی رفت‌و آمد‌ها را مختل می‌کند و امیدواریم طبق وعده‌ها سال آینده در شهر آفتاب برگزار شود.

مبرزایی قمی گفت: عدم تغییر سالانه تعرفه معاینه فنی متناسب با نرخ تورم مشکلات جدی ایجاد می‌کند که مراکز معاینه فنی را به سمت کاهش خدمات سوق می‌دهد.

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به کمیسر عالی حقوق بشر، از سرکوب خشونت‌آمیز تجمعات مسالمت‌آمیز دانشجویی در آمریکا به شدت انتقاد کرد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 9 درصد از کل فوتی‌های تصادفات شهر تهران در بزرگراه آزادگان اتفاق می‌افتد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراههای همت، نواب، زین الدین، بابایی، حکیم، آبشناسان و چمران پر تردد هستند.

کارگر افغانستانی اخراجی قهوه‌خانه وقتی فهمید فرد دیگری به جای او مشغول کار شده در اقدامی هولناک وی را به قتل رساند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: بیش از 4800 نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر در 13 استان کشور بهره مند شدند.