جمعه 21 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

«جان کربی» مشاور بخش ارتباطات امنیت ملی کاخ سفید امروز چهارشنبه در سخنانی ادعا کرد: «ما از هیچ فرآیندی که باعث کاهش مساحت نوار غزه، جابجایی اجباری یا اشغال مجدد نوار غزه شود، حمایت نمی کنیم.»

در این ویدئو، راه حل هوشمندانه برای تمیز کردن فیلتر هواکش خودرو را ببینید.

در این ویدئو، یکی از سخت‌ترین کار‌های دنیا پوشیدن لباس فضا نوردی است با یکدیگر می‌بینید می‌شنوید.

در این ویدئو، ببینید برخورد داور با بازیکنانی که با داور ها دست نمی دهند.

احمد زیدآبادی به نتایج اعلام شده انتخابات مجلس واکنش نشان داد.

در بخش باهوکلات یک پدر و پسر دو شبانه‌روز در رودخانه بالای یک درخت خودشان را نگه داشته بودند، بارها درخواست بالگرد کردیم اما متاسانه هیچکدام از ارگان‌ها حاضر نشدند بالگرد بفرستند تا جان این پدر و پسر را نجات را دهند. حق مردم ما در سیستان و بلوچستان این نیست که با این وضعیت در محاصره سیل باشند و به آن‌ها خدمات رسانی نشود.

گوشت گاو واگیو که به عنوان گران‌ترین گوشت جهان شناخته می‌شود، در ژاپن مشهور و پرطرفدار است. در این ویدئو نیز فرآیند پرورش و بسته بندی آن‌ها در یک کارخانه ژاپنی را می‌بینید.

اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

مهاجری می گوید: الان که دوران کوتوله‌های سیاسی آغاز شده و آنها میدان‌داری می‌کنند طبیعی است که اختلافات پر حرارت ایجاد شود و مهار هم نخواهد شد.

سخنگوی قوه قضاییه درباره بازگشت اموال بابک زنجانی و این که آیا از زندان آزاد خواهد شد؟ گفت: این پرونده از حساس ترین پرونده‌های اقتصادی دهه اخیر بود و مورد توجه افکار عمومی بوده و آن را پیگیری کردند و خواست مردم این بود که قوه قضاییه در مقام پاسخگویی باشد. بالاخره قوه قضاییه هم در پاسخگویی محدودیت‌هایی دارد.

در مجموعه مطالب خودروگرافی عصر ایران، هر بار محصولاتی کنار یکدیگر قرار می گیرند و جذاب ترین اطلاعات مرتبط با آن ها در تصویر نمایش داده می شود. این بار سراغ یکی از جذاب ترین و مهم ترین پلتفرم های تولیدی توسط فورد می رویم./ سلیقه و اطلاعات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید...

گفته می‌شود که مسئول این تیراندازی یک فرد مسلح بوده و از محل حادثه گریخته است. انجمن «مبارزان علیه جنایت کیمن» برای دریافت اطلاعات منجر به بازداشت فرد یا افراد مسئول این تیراندازی بیش از 50 هزار دلار پاداش تعیین کرده است. همچنین دولت محلی این جزیره نیز برای اطلاعات منجر به حل این پرونده جنایی، 200 هزار دلار دیگر جایزه تعیین کرد.

اکثر کاربران این تصاویر و عشق بین همایون شجریان و سحر دولت‌شاهی را ستودند، اما افرادی هم به حواشی این عکس‌ها پرداختند.

خلاصه بازی استقلال 1 - سپاهان 0 در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران 1402/03 - هفته 18