جمعه 21 اردیبهشت 1403

محمد قمی

محمد قمی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرحوم نادر طالب زاده با ایجاد شبکه مقتدر ضد اسرائیلی در آمریکا و اروپا، ظرفیت قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را به وجود آورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز 9 اردیبهشت ماه، دومین سالگرد مرحوم نادر طالب زاده، مستندساز، پژوهشگر و یکی از اهالی رسانه است.

خبرگزاری تسنیم

همایش «قدس از چشمان آقای نادر» مراسم یادبود نادر طالب‌زاده است که در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید: پیش از انقلاب با جانباز شهید احد ترشیچی آشنا شدم. او برای هزینه مبارزات سیاسی کتاب‌هایش را می‌فروخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین تجلیل از دست اندرکاران ویژه برنامه‌های قرآنی کشور» به میزبانی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یکی از دستاوردهای تلاش قرآنی در ماه رمضان این بود که تصویر کشورمان در فضای بین‌المللی به خصوص در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد.

خبرگزاری تسنیم

عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان به همت فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند.

خبرگزاری تسنیم

با حضور شهردار تهران، برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای ویژه‌برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت در سال 1403 برگزار شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ایران سرزمینی است که مردمش اهل قیام و جهاد هستند و این فتح و قیام باید به شیوه‌ای هنرمندانه روایت شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

«مسعود نجابتی» برای فعالیت‌های مؤثر در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره «وفتح قریب» در مرز سرزمین‌های اشغالی به عنوان چهره هنر انقلاب در سال 1402 انتخاب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بامداد یکشنبه (26 فروردین‌ماه) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، حملات گسترده‌ای علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد که برخی از مسئولین و سازمان‌ها به این اقدام واکنش نشان دادند.

خبرگزاری میزان

در آستانه روز قدس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در نامه‌ای قاریان، اساتید و اهالی قرآنی جهان اسلام را به مشارکت در روز قدس و پویش‌های ضدصهیونیستی دعوت کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای توسعه قرآنی خطاب به اساتید قرآن جهان اسلام نوشت: «اگر امروز در برابر جنایت‌های سفاکانه صهیونیست‌های خبیث فریاد برنیاوریم، چگونه می‌توانیم در برابر رسول اکرم در آن لحظه که از قوم خود به‌خاطر مهجوریت قرآن شکایت می‌کنند، سربلند باشیم؟»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد قمی، رئیس شورای توسعه قرآنی کشور در آستانه روز قدس در نامه‌ای سرگشاده خطاب به قاریان و اساتید قرآن جهان اسلام، با اشاره به موقعیت مناسب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای نمایش انزجار جهان اسلام از رفتار‌های وحشیانه صهیونیست‌ها در فلسطین یادآور شد، «غزه امروز پیشانی نزاع حق و باطل است» و سکوت مسلمانان را مصداق کمک به ظالمان رسوای تاریخ...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: در آخرین آمار از حضور قرآن پژوهان مطرح شد نزدیک به 3 میلیون نفر در نمایشگاه حاضر شدند.