جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در دستور کار قرار گرفت.

قم - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برپایی باشکوه مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت: 72 درصد از مردم ایران تمایل داشتند در راهپیمایی اربعین شرکت کنند که شرایط برای آنان فراهم نشد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: پیام دیدار صمیمانه مردم این استان با رهبری آن بود که هرگز به احدی اجازه نفوذ نمی‌دهیم و نیازی به اشک تمساح معاندان نداریم.

تبادل زندانیان، آزادسازی منابع بانکی ایران، جنگ اوکراین و احیای روابط با عربستان، از جمله موضوعاتی است که در گفت‌وگوی رئیسی با این رسانه آمریکایی مورد اشاره قرار گرفته است.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با اشراف اطلاعاتی تعدادی از لیدرهای تجمعات ضد ایرانی خارج از کشور را دستگیر کرد.

«با پیگیری‌های اطلاعاتی مشترک سربازان گمنام امام زمان تعدادی از اعضای یک شبکه سازماندهی اغتشاشات، شناسایی و تحت ضربه قرار گرفتند.»

وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در شورای راهبردی روابط خارجی با رئیس و اعضای این شورا به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با همتای فنلاندی، ضمن اشاره به سابقه طولانی روابط حسنه میان ایران و فنلاند، از تلاش دو کشور برای گسترش مناسبات در عرصه‌های مختلف استقبال کرد.

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد آزادی 5 زندانی ایرانی را که به اتهام غیرقانونی دور زدن تحریم های آمریکا بازداشت هستند را تائید کرد.

همدان - وزیر جهاد کشاورزی گفت: 5 هزار و 300 طرح صنایع تبدیلی در کشور وجود دارد که 40 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صف اخذ تسهیلات هستند.

همدان - وزیر جهاد کشاورزی گفت: توجه وزارت جهادکشاورزی بر حمایت از تولید و تولیدکنندگان داخلی است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در این جلسه عملکرد دستگاه‌ها درباره زنجیره ارزش نان ارزیابی و مقرر شد شیوه نامه پخت نان کامل مشخص شود.

رهبر انقلاب در دیدار اخیر با مردم خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان به اولین روزهای مبارزه آشکار خود با رژیم پهلوی در آن در شهرهای بیرجند و زاهدان اشاره کردند.

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس برای اجلاسیه چهارم در نشست امروز این کمیسیون انتخاب و غضنفرآبادی برای چهارمین سال پیاپی رئیس این کمیسیون شد.‌