جمعه 21 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری میزان

اجتماعی خبرگزاری میزان

عملیات نوروزی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از جمله آمادگی شبانه‌روزی کامل مدیران و پرسنل، اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری، نصب و اجرای المان‌ها و سفره‌های هفت‌سین متناسب با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز از 28 اسفندماه پارسال در این فرودگاه آغاز شده که مورد استقبال ویژه مسافران و زائران رضوی قرار گرفته است.

در این گزارش تصویری، عکس‌هایی هوایی از شهر تهران تا آبعلی در هوای پاک ایام نوروز قابل مشاهده است.

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تهران برگزار شد.

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف جامعه در امامزاده پنج تن لویزان برگزار شد.

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان مصادف با شب شهادت مولی متقیان امیرالمؤمنین علی (ع) در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد.

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف جامعه در گلزار شهدای قم برگزار شد.

جام جهانی اسب‌سواری دبی هر سال در آخرین شنبه ماه مارس برگزار می‌شود و شامل 9 مسابقه گروهی است که در آن اسب‌های 3 ساله و بزرگ‌تر با کالیبر بالا برای دریافت جایزه بزرگ رقابت می‌کنند. مسافت مسابقه برای هر یک از 9 رویداد مسابقات اسب سواری در دبی بین 1200 متر و 3200 متر متغیر است. مسابقه بزرگ و اصلی این رویداد، یک مسابقه 2000 متری است که در یک زمین خاکی اجرا می‌شود. امروزه مسابقات اسب‌سواری...

«زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز شنبه (11 فروردین 1403) با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

همزمان با نوزدهمین شب از ماه مبارک رمضان، مراسم شب قدر در حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا برگزار شد.

مراسم دعا و احیای نوزدهم ماه رمضان، بامداد شنبه (11 فروردین 1403) همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان امام علی (ع) در حسینیه همدانی‌های تهران برگزار شد.

مراسم دعا و احیای نوزدهم ماه رمضان، بامداد شنبه (11 فروردین 1403) همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان امام علی (ع) در بیمارستان موسوی شهر زنجان برگزار شد.

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، به همراه آیین معنوی و روحانی دعای جوشن کبیر، ذکر استغفار و قرآن به سرگرفتن شامگاه شنبه (11 فروردین 1403) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی و نیرو‌های مسلح عصر جمعه (10 فروردین 1403) به همراه تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا و با حضور جمعی از مسئولان راهنمایی و رانندگی از مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا بازدید کرد.

شبکه چهار سیما در آستانه فرا رسیدن شب‌های قدر، برنامه تلویزیونی "سرزمین شعر" را به صورت ویژه برنامه با محوریت شعر علوی پخش می‌کند. شاعران آئینی اشعار خود را در مدح امام علی (ع) ارائه می‌دهند و میهمانان برنامه درباره شعر رمضان و نیایش گفتگو می‌کنند.