جمعه 21 اردیبهشت 1403

ورزشی

ورزشی

وب‌گاه ورزش سه

شمس‌آذر قزوین با شکست پیکان به سه امتیاز مسابقه دست پیدا کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جواد نکونام درباره دیدار فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال با تراکتور تبریز در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این دیدار اهمیت زیادی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده است و در مقابل، ما هم انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی...

وب‌گاه ورزش سه

نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلیانز آره‌نا آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در دیدار خانگی برابر پیکان به برتری دو بر یک دست یافت.

وب‌گاه ورزش سه

حضور سربازان وظیفه در استایدوم خالی از تماشاگر و تماشای دیدار شمس‌آذر - پیکان، لحظات جالبی را ایجاد کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

کارلو آنچلوتی در آستانه بازی با بایرن مونیخ گفت مشتاق دیدار دوباره با توماس توخل است. او گفت هدف رئال فینال است و نه نیمه‌نهایی.

خبرگزاری تسنیم

هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی شمس آذر قزوین مقابل پیکان تهران آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از اینکه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه‌های عجیب میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا 2024 را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز جلسه کمیته فنی مچ اندازی با حضور رییس و نایب رییس فدراسیون تشکیل شد. بعد از بحث و بررسی در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال فولاد خوزستان در شرایطی در خطر سقوط به لیگ یک قرار دارد که اقدامات این باشگاه در فروش بازیکنان این تیم، در این افول بی‌تاثیر نبوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) میهمان تراکتور تبریز است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به‌دنبال واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اخباری درباره تغییر نام یا به عبارت دیگر، اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام این باشگاه مطرح شد که در این گزارش به روند و زمان احتمالی این تغییرِ «احتمالی» پرداخته‌ایم.

خبرگزاری میزان

هیات عالی نظارت، مصوبه مجلس درخصوص تمدید مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه‌ها که انتخاب بیش از 2 دوره متوالی آن‌ها را بلامانع دانسته بود، مغایر سیاست‌های کلی نظام ندانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

وب‌گاه ورزش سه

گونسالو راموس، ستاره پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار با دورتموند گفت شرایط تیمش نسبت به بازی قبلی دو تیم به کلی فرق کرده و آنها به پیروزی اطمینان دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در جریان بازی چهارم راند اول پلی آف NBA، میامی هیت امروز میزبان بوستون سلتیکس بود. این بازی در نهایت به سود سلتیکس تمام شد تا سری 1-3 به سود بوستونی ها دنبال شود. تماشاگران ویژه این بازی اما خودشان از جذاب ترین سوژه های شب بودند. لیونل مسی، لوییس سوارز، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا که همگی در اینتر میامی بازی می کنند از وقت آزاد خودشان استفاده کردند و به تماشای این بازی رفتند. منبع: خبرفوری

وب‌گاه ورزش سه

تقابل رئال مادرید و بایرن مونیخ در گروی دوئل های انفرادی ستاره های دو تیم خواهد بود.