یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

یک باستان‌شناس برجسته مصری از برنامه خود برای فاش کردن هویت دو مومیایی مرموز در سال آینده، گفت.

در این ویدئو یک آتش نشان از یک حادثه عجیب و عبرت آموز می گوید و دو درس می دهد: "مراقب نشتی گاز مونوکسیدکربن باشید" و "هر کسی را به حریم خانه تان را ندهید؛ خانه قداست دارد".

البته مخاطب باید از قبل موقعیت مکانی خود در گوگل مپس را با شما به اشتراک گذاشته باشد و حساب جیمیل او را داشته باشید.

در این ویدئو، حمله ارتش اسرائیل به بیماران با بولدوزر را ببینید.

به دنبال بارش برف احتمال لغزندگی معابر و اختلال در تردد جاده‌ای در سطح استان به ویژه نواحی سردسیر و کوهستانی وجود دارد.

در ویدئو، زیر مشاهده می کنید که پویول بازیکن سابق بارسلونا در یک بازی از بازیکن حریف سیلی خورد ولی نگذاشت هم تیمی های خودش کاری با او داشته باشند در ادامه ببینید شرافت و مردانگی در فوتبال به چه صورت است.

سلامت روان به اندازه سلامت جسمانی مهم است. این جمله‌ای است که در رسانه‌های اجتماعی مطرح می‌شود. ما یک قدم جلوتر خواهیم رفت: سلامت روان معادل سلامت جسمانی است.

پیگیری خبرنگار دیده‌بان ایران نشان می دهد شرکت هواپیمایی ترکیه علاوه بر بانک ملی، ضمانت نامه بانک تجارت را نیز نمی‌پذیرد و آژانس ها را مجبور کرده از 3 بانک خصوصی ضمانت نامه بگیرد و تغییر ضمانت‌نامه هزینه‌های قابل توجهی برای آژانس‌ها دارد.

با وجود دقت بالا و هزینه بالایی که برای ساخت این دماسنج شده است، HOTSAT-1 تنها 6 ماه پس از پرتاب از پایگاه نیروی فضایی وندنبرگ در کالیفرنیا، فضاپیمای آزمایشی از کار افتاده است.

بر اساس گفته‌های نایب رییس اتاق اصناف مرکز البرز، اقلام مصرفی ویژه شب یلدا و ارزاق عمومی در بازار‌های استان البرز به وفور وجود دارد.

بسیار اهمیت دارد زمانی که لینکی را در یک کد QR باز می‌کنید اطمینان حاصل نمایید که URL ایمن است و از یک منبع قابل اعتماد می‌آید. صرفا به این دلیل که کد QR دارای لوگویی است که شما می‌شناسید بدان معنا نیست که باید بر روی URL موجود در آن کلیک کنید.

ترس تو هر کجا که باشد، وظیفه ات نیز همانجاست. دقیقا در همانجایی که بیشترین ترس و یا درد را احساس می کنید، بزرگترین فرصت برای رشد پنهان است.

اطلاعیه ارتش اسرائیل می‌گوید که پهنای تونل مورد اشاره آن قدر هست که یک اتومبیل بزرگ از آن عبور کند و تونل تا پنجاه متری عمق زمین می‌رسد و به سیستم‌های مخابراتی و برق و تهویه هوا نیز مجهز است.

عناب خواص زیادی برای سلامتی دارد؛ این میوه از جمله میوه‌های کم کالری بوده که درصدی بالا از فیبر، ویتامین‌ها، و مواد معدنی را شامل می‌شود.

ترامپ گفت: با توجه به هجوم بی‌سابقه میلیون‌ها بیگانه غیرقانونی که به کشور ما حمله می‌کنند، این تنها عقل سلیم است که وقتی من دوباره انتخاب شدم، شروع خواهیم کرد و چاره‌ای نداریم؛ بزرگ‌ترین عملیات اخراج مهاجران را در تاریخ آمریکا خواهیم داشت.»

براساس روز شمار شاخص آلودگی تا امروز دوشنبه (27 آذر) کیفیت هوای پایتخت، 9 روز در وضعیت پاک، 183 روز در وضعیت قابل قبول، 70 روز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و 10 روز ناسالم برای همه شهروندان بود؛ هوای تهران در هیچ روزی در وضعیت بسیار ناسالم و خطرناک قرار نداشته است.