شنبه 22 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

فرهنگی وب‌گاه عصر ایران

نوزادان مبتلا به بیماری ریفلاکس معده به مری ممکن است علاوه بر ریفلاکس و برگرداندن شیر علائم زیر را نیز داشته باشند: دادن قوس به کمر و حرکات غیرطبیعی در گردن و چانه، اختلال در بلع، تحریک‌پذیری، از دست دادن اشتها یا امتناع از شیر خوردن، عوارضی مانند خوب وزن نگرفتن، سرفه یا خس‌خس سینه و استفراغ

طلافروشان که نه کامپیوتر دارند و نه گوشی موبایل اندرویدی در اختیار دارند، می‌توانند از طریق پایانه‌های فروش اندرویدی اطلاعات صورتحساب فروش طلا ی خود را در سامانه مؤدیان بارگذاری کنند.

کارشناسان، تحلیلگران و ناظران امر از مدت‌ها پیش درباره اوج‌گیری فعالیت‌های تروریستی از خاک افغانستان با روی کار آمدن طالبان هشدار داده بودند و موضوع حمایت تجهیزاتی، لجستیکی، آموزشی و سرزمینی از گروه‌های تروریستی مانند داعش فعال در افغانستان را مطرح کردند.

آویشن، یک گیاه غنی از مواد مغذی است. سطح بالایی از ویتامین C دارد که با فلانوئید ترکیب می شود و به سمت سلول های مغز می روند. همچنین دارای مزایای ضد میکروبی می باشد.

به تازگی ایلان ماسک بحث و گفتگوی طرفداران حول محور تبدیل شدن سایبرتراک به خودرو پلیس را تایید کرده است.

شورای شبکه‌های هیأت کشور ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک و عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت زائران کوی گلزار شهدای کرمان از تمامی نهاد‌های ذیربط انتظار دارد ضمن رفع نواقص امنیتی با مقصران آن برخورد جدی نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان: این حادثه حدود ساعت 20 و 30 دقیقه امشب اتفاق افتاد و با اعزام به موقع نیروهای آتش نشانی نیروگاه و پالایشگاه و همچنین سازمان‌های آتش نشانی شاهین شهر و اصفهان، کنترل و ایمن سازی محل در حال انجام است.

دانشمندان یک «اثر گریز گلخانه‌ای» را شبیه‌سازی کرده‌اند و می‌گویند می‌تواند سیاره ما را تنها در چند صد سال آینده به یک جهنم غیر قابل سکونت تبدیل کند.

در این ویدئوی جالب و تماشایی فرآیند برداشت آناناس در مزرعه و تبدیل آن به آبمیوه در یک کارخانه کره‌ای را مشاهده خواهید کرد.

در بازرسی مأمورین یگان محیط زیست یک قلاده میمون و چهار قطعه مرغ مینا، هفت قطعه بلبل خرما، چهار قطعه سهره و دو قطعه طوطی کشف و ضبط و صورتجلسه تخلف در محل تنظیم و به مراجع قضائی معرفی شد.

رحمتی تاکنون در 5 بازی مقابل استقلال قرار گرفته است که حاصل آن 3 شکست و دو تساوی بوده است و فردا در ششمین مصاف خود برابر استقلال قرار خواهد گرفت و در اندیشه کسب اولین پیروزی خود در مقابل تیم سابق است.

شنیده‌ها حاکی از این است که یکی از همین داوطلبان مشکوک به تقلب ارتباط خویشاوندی با قاضی این پرونده‌ها داشته و بعد از بالاگرفتن سروصداها و توجه به پرونده وی، این فرد شکایت خود را پس گرفته و سپس حکم کلی برای این پرونده‌ها صادر شده است.

کشف دقیق موضوع و احراز تخلف و اثبات ذی‌نفع واحد بودن شرکت‌های گوناگون نیازمند بررسی‌های دقیق و صرف زمان بوده است. مضافاً با توجه به مقررات قانونی، وقوع موضوع عدم رفع تعهد ارزی مستلزم انقضای مهلت قانونی (18 ماهه) است که دولت و وزارت محترم اطلاعات به این موضوع ورود کرده و اقدامات گسترده‌ای برای کشف آن انجام داده است.

یوسلیانی کارگردان بزرگ سینمای گرجستان در تفلیس متولد شد و در دهه 1950 در مدرسه سینما «VGIK» در مسکو تحصیل کرد. فیلم‌های اولیه‌اش در گرجستان، چون «سقوط برگ‌ها» و «پاستورال» مورد توجه مخاطبان بین‌المللی قرار گرفت.

نیم فصل دوم لیگ برتر مسابقات بدمینتون از امروز آغاز می‌شود و تیم‌ها در 4 هفته مسابقه می‌دهند.

خودروی جو بایدن که شامگاه یکشنبه از ستاد انتخاباتی خود در ویلمینگتون واقع در ایالت دِلاور بازمی‌گشت، با خودروی دیگری تصادف کرد.