شنبه 22 اردیبهشت 1403

فوتبال

فوتبال

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) میهمان تراکتور تبریز است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به‌دنبال واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اخباری درباره تغییر نام یا به عبارت دیگر، اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام این باشگاه مطرح شد که در این گزارش به روند و زمان احتمالی این تغییرِ «احتمالی» پرداخته‌ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از باشگاه های ایرانی با شکایت عجیب از ورثه یک سرمربی خارجی که قبلا در ایران کار کرده رو به رو شده است. یکی از باشگاه های ایرانی با شکایت عجیب از ورثه یک سرمربی خارجی که قبلا در ایران کار کرده رو به رو شده است. به گزارش عرشه آنلاین، محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه های ایرانی بعد...

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا بیرانوند در تمرین امروز پرسپولیس مورد معاینه دقیق تیم پزشکی با دستگاه های مخصوص مربوط به سنجش قدرت عضله های دست قرار گرفت تا شانس خود را برای دریافت تایید از سوی آنها و ایستادن در دروازه پرسپولیس برای دیدار با سپاهان پیدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

وب‌گاه ورزش سه

گونسالو راموس، ستاره پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار با دورتموند گفت شرایط تیمش نسبت به بازی قبلی دو تیم به کلی فرق کرده و آنها به پیروزی اطمینان دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در جریان بازی چهارم راند اول پلی آف NBA، میامی هیت امروز میزبان بوستون سلتیکس بود. این بازی در نهایت به سود سلتیکس تمام شد تا سری 1-3 به سود بوستونی ها دنبال شود. تماشاگران ویژه این بازی اما خودشان از جذاب ترین سوژه های شب بودند. لیونل مسی، لوییس سوارز، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا که همگی در اینتر میامی بازی می کنند از وقت آزاد خودشان استفاده کردند و به تماشای این بازی رفتند. منبع: خبرفوری

وب‌گاه ورزش سه

تقابل رئال مادرید و بایرن مونیخ در گروی دوئل های انفرادی ستاره های دو تیم خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

جوادنکونام: تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عربستانی‌ها پس از پاسخ منفی ستاره مصری لیورپول در تابستان گذشته به پیشنهاد الاتحاد، برای اقدام دوباره جهت جذب او شرط تعیین کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

وب‌گاه ورزش سه

غیبت‌های متوالی کریم بنزما در دیدارهای حساس، باعث خشم هواداران الاتحاد شده است.

وب‌گاه عصر ایران

ابراهیم بازیان، سرپرست سازمان خصوصی سازی در نامه ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت های فرهنگی ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان به بازی‌های خودمان است، چراکه می‌دانیم 6 هفته سخت و سرنوشت‌ساز در انتظارمان است.

وب‌گاه عصر ایران

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

وب‌گاه ورزش سه

محرم نویدکیا اعلام کرد حضورش در مس رفسنجان در فصل آینده منوط به رضایت طرفین از یکدیگر است.