یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

فوتبال

فوتبال

وب‌گاه ورزش سه

شمس‌آذر قزوین با شکست پیکان به سه امتیاز مسابقه دست پیدا کرد.

وب‌گاه عصر ایران

پادکست فوتبال 360 کمی سلیقه شما را ارتقا می‌دهد و از فضای دو قطبی استقلال و پرسپولیس خارج می‌کند و اجازه می‌دهند نگاه متفاوتی نسبت به فوتبال ایران داشته باشید. در روزهایی که کانال‌های هواداری و خبرنگاران رنگی حسابی جولان می‌دهند، این چند نفر کمی به نگاه فوتبالی شما عمق می‌دهند.

وب‌گاه ورزش سه

هری کین امشب امید اصلی بایرن مونیخ در جدال حساس مقابل رئال مادرید است ولی یکی از ستاره‌های سابق بایرن می‌گوید او را مرد بازی‌های بزرگ نمی‌داند.

وب‌گاه ورزش سه

یازده بازیکن منتخب پیکان برای دیدار با شمس آذر مشخص شد.

وب‌گاه ورزش سه

براهیم دیاز و برایان ساراگوسا امشب در حالی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ به میدان می‌روند که در شهر زادگاهشان فوتبال را از بازی در یک تیم فوتسال نوجوانان آغاز کرده بودند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر مسائل اخیر در تیم ما تأثیر بگذارد و فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا خواهم کرد.

وب‌گاه فرارو

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رییس فدراسیون، به صورت رسمی از اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

درحالیکه امشب نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ آغاز می‌شود تا کنون صعود 11 تیم به لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی شده است.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد.

وب‌گاه عصر ایران

مشخص نیست که چرا این بودجه که به نظر می‌رسد بلوکه شده، به VAR اختصاص نیافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با آمادگی نسبی تمایل به حضور در بازی حساس این تیم مقابل سپاهان اصفهان دارد. کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با آمادگی نسبی تمایل به حضور در بازی حساس این تیم مقابل سپاهان اصفهان دارد. به گزارش عرشه آنلاین، آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان اصفهان در حالی از ساعت 1730 امروز سه شنبه آغاز شده است که امید عالیشاه توانست با کمترین احساس درد در تست پزشکی شرکت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

یازده بازیکن شمس آذر قزوین در دیدار با پیکان مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد بهترین بازیکن خود در فصل جاری را کنار بگذارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال، به طور رسمی از اعلام فروش سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد. در نامه بازیان آمده است: به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال...