یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه الف

فرهنگی وب‌گاه الف

با نزدیک‌شدن به موسم حج تمتع، عربستان به بازدیدکنندگان و ساکنان این کشور نسبت به شرکت در حج آینده بدون کسب مجوزهای لازم هشدار جدی داد.

تهران، شیراز، مشهد و کرج پرفروش‌ترین سینماهای کشور در نخستین ماه سال 1403 بودند.

رئیس سازمان صدا و سیما ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون وضعیت نظارت ساترا بر محتوا و فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی از پیگیری‌ها در زمینه جلوگیری از تخلفات احتمالی محتوایی در تولیدات سکوها به کمک آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی خبر داد و گفت: ساترا در حال بررسی و ارزیابی وضعیت اقتصاد حوزه نمایش خانگی است.

سفیر ایران در عربستان گفت: بر اساس توافق صورت گرفته میان سازمان حج و زیارت ایران و وزیر امور اسلامی عربستان سعودی، 90 هزار شهروند ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد.

نخستین پایگاه خبری ویژه سالمندان با نام"باهاتیم" به‌منظوراطلاع‌رسانی و آموزش تخصصی در حوزه سالمندی راه‌اندازی شد.

بر اساس تعداد بازدیدهای تلوبیون و نظرسنجی روزنامه جام جم، ایسپا و مرکز تحقیقات صداوسیما، برنامه تلویزیونی برمودا در میان سایر برنامه های گفتگومحور و سرگرمی رسانه ملی پیشتاز است.

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

رئیس مرکز دائرهالمعارف بزرگ اسلامی با اشاره به برگزاری جشن 40سالگی این مرکز در روز دهم مهر امسال، از انتشار دانشنامه حقوق ایران در آینده نزدیک خبر داد.

علی باقری گفت: همه تلاشم را کردم تا نقش «رضا وطنخواه» را در فیلم به خوبی دربیاورم. البته باید در نظر داشته باشیم فیلم «پرویزخان» درباره پرویز دهداری است و نه رضا وطنخواه.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساخت فیلمی مشترک بین ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری خبر داد.

مسابقه این روزهای شبکه سه را یک بازیگر شناخته شده سینما اجرا می‌کند؛ مسابقه‌ای که برای لحظاتی هم شده مخاطب را از فضای‌مجازی به سمت فضای حقیقی می‌کشاند به طوری که یک خانواده را به رقابت پانتومیم وا می‌دارد.

سریال «سرزمین مادری» که به فصل سوم رسیده این روزها به دلیل انجام مراحل پس از تولید و اصلاحات، با وقفه در پخش مواجه شده و اردیبهشت ماه به آنتن نمی‌رسد.

لغو کنسرت‌ها در بوشهر این نگرانی را ایجاد کرده که با ادامه این روند، شاهد تبدیل ماجرای بوشهر، به ماجرایی شبیه به بحران اصفهان باشیم.