یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

فرازی از زیارت عاشورا گویای آن است که باید دید اول‌بار چه کسانی اساس ظلم و جور در حق اهل بیت وحی را بنا نهادند و جایگاهی که خداوند به واسطه پیامبرش به آن انوار مقدس بخشیده بود، سلب کردند.

حجت الاسلام سیدحسین مومنی گفت: نعمت به دو شکل ظاهری و باطنی به ما ارائه می‌شود که ولایت یکی از مصادیق نعمت باطنی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به نقش شهید حجازی در محور مقاومت اظهار کرد: او یکی از عزیزانی است که تاثیرگذاری‌اش در جبهه مقاومت به قدری بود که عزیزان مقاومت هر مرتبه اثر خاص وجودی او را مرتباً تکرار می‌کردند‌.

سردار حجازی گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

سومین مراسم سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی امروز در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.

نورآقایی گفت: فضا و اقتصاد پیرامون نمایشگاه کتاب، گردشگری ادبی را شکل می‌دهند و می‌شود ایده‌هایی داشت که نمایشگاه کتاب به یک رویداد در این حوزه تبدیل شود.

کتاب «حسنا و ملکه‌های رنگی» به قلم نسیبه استکی با توجه به یکی از دغدغه‌های روز نوجوانان از سوی نشر جمکران منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

ثبت درآمد یک میلیارد دلاری باکس آفیس عربستان بعد از بازگشایی مجدد سینماها در سال 2018 میلادی بیانگر این نکته است که صنعت فیلم این کشور آماده رشدی قابل توجه است.

غزلی از موسی عصمتی با اقبال عمومی همراه شده، این سروده که درباره کارگران معدن است، در یک‌ماه اخیر بیش از دو میلیون بازدید داشته است.

واردات سازهای موسیقی که از سال 1400 ممنوع شده، باز هم در حال بررسی است.

علیرضا قزوه تازه‌ترین سروده خود را در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب منتشر کرد.

اصلاح رابطه با خدا مسلتزم صدق و امانت و راستی است. کسی که صدق و امانت و راستی پیشه کند، به یقین مردم به او علاقه‌مند می‌شوند و امین مردم خواهد بود و به او اعتماد می‌کنند.

رئیس ستاد هیئت های رزمندگان اسلام گفت: پخش زنده دعای ندبه و کمیل در خارج از ایران، عراق و سوریه به تازگی شروع شده و اولین دعای کمیل در مسکو به صورت زنده پخش شد.

حجت الاسلام پناهیان در نشست هم اندیشی سالیانه 700 هیئت رزمندگان اسلام ضمن معرفی دو شاخصه مهم هیئت از نگاه رهبر انقلاب گفت: کسی حق ندارد هیئت خود را با جمعیت، رسانه ای بودن یا نبودن و... بسنجد.