یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

امیرعبداللهیان برای تشکر از سردار حاجی‌زاده به‌خاطر اقدام نیروی هوافضای سپاه در حمله موشکی پهپادی به مواضع رژیم صهیونیستی دسته‌گل و پیام تبریک ارسال کرد.

روز جمعه زنان طرفدار تیم تراکتورسازی توانستند برای اولین بار وارد ورزشگاه شوند. آنها پس از باخت سنگین تیم محبوبشان مقابل ذوب آهن، هنگامی که برای گرفتن وسایل خود به امانات رجوع می‌کنند با اتاق خالی مواجه می‌شوند. وسایل تعداد زیادی از آنها به سرقت رفته بود.

متهمانی که 21 فروردین در بزرگراه صدر زورگیری کرده بودند بعد از دستگیری امروز برای بازسازی صحنه جرم به بزرگراه صدر آمدند.

در این ویدئو 5 مرد روستایی اهل هند را خواهید دید که به پخت 25 کیلو چلو ماهیچه می‌پردازند.

در این ویدئو یک تعمیرکار شناخته شده، ترفندی ساده و مهم برای تعمیر و براق کردن شیر آب حمام و دستشویی را آموزش می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک: ما همه تیم‌های بزرگ را شکست داده‌ایم و از اینکه نتوانستیم از پس استقلال بربیاییم، مقابل مردم اراک اظهار شرمندگی می‌کنیم.

گنبد قابوس بلندترین برج تمام آجری جهان است که بر فراز تپه‌ای خاکی که 15 متر از زمین بلندتر است قرار دارد. ارتفاع بنا به‌همراه پی آن حدود 72 متر است.

«یکی از مهمترین جلوه‌های راهبرد جدید اسرائیل علیه حزب الله لبنان، هدف قرار دادن شبکه تقویتِ این جنبش است که عمدتا از کانال ایران صورت می‌گیرد. مدافعان و حامیان این ایده معتقدند که ترور شهید سید رضی موسوی و همچنین شهید محمد رضا زاهدی نیز دقیقا در همین راستا بایستی تحلیل و تفسیر شود.»

در این ویدئو یک تعمیرکار مشهور نکات مهمی برای تعمیر ریموت کنترل را یاد می دهد.

پیش از این خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرده بود: دولت سیزدهم زمانی آغاز به کار کرد که موعد قانونی تکمیل پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان به پایان رسیده بود. در پایان سال 1400 اولویت گام اتصال کارتخوان ها به پرونده‌های مالیات برداشته شد.

در ویدئو، ببینید که با 350 میلیون تومان در سال 95 یک بنز می توان خرید که در تست تصادف نمره خوبی گرفته بود اما در سال 1402 با همان پول فقط می توان یک پراید خرید که در تست تصادف هیچی از ماشین باقی نماند.

راننده خودرویی که به حضور مکانیک در زیر کامیون بی توجه بود او را زیر گرفت که ویدویی از این حادثه را می‌توانید در ادامه ببینید.

وضعیت یک قطار مسافری در کشور هند را ببینید که مسافران بالای قطار در حال حرکت قرار گرفته اند.

جعفر سالاری‌نسب: این رقم در حالی ثبت شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال با 122 میلیون و 700 هزار لیتر، حدود 6 درصد افزایش یافته است.

همواره در طول تعطیلات نوروز شاهد ایجاد ترافیک‌های سنگین در برخی از محور‌های گردشگری و سیاحتی همچون بزرگراه تهران شمال هستیم. حجم ترافیک در محور مذکور بسیار فراوان است.

در این ویدئو یک تعمیرکار اهل ترکیه به سادگی تیغه چرخ گوشت را در 5 دقیقه تیز می کند.