شنبه 22 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

ورزشی وب‌گاه عصر ایران

یک افشاگر می‌گوید نسل جدید آیفون SE در بالای نمایشگرش داینامیک آیلند دارد و نمای پشتی آن شبیه آیفون 16 خواهد بود.

پاسخ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به پیگیری در مورد زمان پرداخت عیدی بازنشستگان

در این ویدئو، ترفند‌های کاربردی برای کاهش مصرف نمک را مشاهده می‌نمایید.

در این ویدئو، طرز تهیه کباب کوبیده مرغ به سبک عربی در فر را مشاهده می‌نمایید.

در این ویدئو یک کشاورز مشهور اهل کره جنوبی نحوه کاشت 2 کیلوگرم سیب زمینی در یونولیت و برداشت 25 کیلوگرم سیب زمینی در خانه را به نمایش می‌گذارد.

محققان معتقدند اصرار والدین بر رژیم غذایی سالم کودک، می تواند روده آینده او را سالم نگه دارد.

تایلند مدت‌هاست که مرکز تولید شرکت‌های بزرگ خودروسازی ژاپنی بوده است و سیاست‌گذاران از فرصتی برای ارتقای ظرفیت و دانش محلی خودروهای برقی محلی و تخصیص یارانه‌ها به تولید خودروهای محلی استفاده می‌کنند و این موضوع باعث افزایش فعالیت خودروسازان چینی می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات مالی کشور خبر داده که برخی صنوف از حساب‌های نیابتی به‌ویژه از طریق خدمات کارت به کارت در شبکه بانکی کشور برای دور زدن قانون استفاده می‌کنند، اما افکار عمومی گمان می برد این تصمیم بانک مرکزی برای دریافت مالیات است.

گفته می‌شود که این هلیکوپتر در حالت عمودی قرار داشته اما تصاویر نشان می‌دهد که «یک یا چند عدد از ملخ‌هایش» آسیب دیده است و «دیگر قادر به پرواز نیست.» و برای همیشه در مریخ می ماند.

تحقیقات جدید نشان می دهد که باکتری های عامل بیماری حصبه، قاتل اصلی کودکان در کشورهای در حال توسعه، می توانند در برابر چیزی به سادگی آب گوجه فرنگی آسیب پذیر باشند.

سال گذشته، چین سومین دسته از سهمیه‌های تولید خاک‌های کمیاب را صادر کرد، با این حال، تحلیلگران گفتند انتظار می‌رود سهمیه‌های چین در سال جاری با سرعت کمتری بین 10 تا 15 درصد افزایش یابد.

پس از شناسایی گاز مونوکسید کربن به عنوان یک عامل خطر در معادن، یک قفس شیشه ای مجهز به کپسول اکسیژن برای جلوگیری از مرگ قناری ها نیز معرفی شد.

در این ویدئو، شستشوی هیجان انگیز مار غولپیکر با شلنگ آب را مشاهده می نمایید.

در نهایت نیمه اول خردادماه امسال طرح کالابرگ الکترونیک در حالی آغاز شد که مطابق با نظر انستیتو تغذیه ایران، 11 قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند در سبد غذایی این طرح تعریف شد.

پیگیری‌های تسنیم نشان می‌دهد که سیستم ویزادهی ایران از ماهیت کاری غیراخلاقی و مستهجن ویتنی رایت مطلع نبوده است.

در ویدئو، مقایسه جت خصوصی با ایرباس 380 را ببینید.