یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

آیین‌نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی امروز، پس از تأخیر‌های مکرر، بالاخره ابلاغ شد و رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت وعده داده است که این طرح 6 ماه پس از اجرای آزمایشی، در سراسر کشور اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از کشف جسد غرق‌شده در رودخانه سیمره بخش ماژین خبر داد و گفت: «جسد متعلق به جوان 28 ساله اهل شهرستان پلدختر است که گویا پس از غرق شدن به ساحل سیمره رسیده بود.»

دیروز خبری بر مبنای یک توییت منتشر شد مبنی بر که یکی از همیاران محیط زیست در سوادکوه مازندران دزدیده شده که نگرانی بسیار را به دنبال داشت. در این توییت آمده بود این همیار دزدیده و به محل نامعلومی برده شده و در تماس تلفنی با مادر این همیار این موضوع تایید شده است.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران در خصوص میزان سالمندان در مناطق مختلف تهران گفت: درصد سالمندان در مناطق تهران متفاوت است به صورتی که در منطقه 1، 3، 6، 21 بیشترین تعداد سالمند را در تهران دارند و حدود 16 درصد جمعیت سالمندان تهران را دارند.

امروزه لایک کردن و لایک گرفتن پاداشی به مغز می‌دهد که خروجی مشخصی ندارد. حال این سؤال پیش می‌آید که اگر لایک، ویو و کامنت از شبکه‌های اجتماعی گرفته شود، آیا باز هم این‌قدر بازار داغ خواهد بود؟

معاون دادگستری کل استان تهران گفت: «یکی از آسیب‌های شهر تهران، کودکان کار و خیابان و زباله‌گرد هستند که در قانون حمایت از اطفال و نوجوانان، تقسیم کار در دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته است، ولی به‌دلیل عدم تخصیص اعتبار و عدم نگارش آیین‌نامه یا دستورالعمل یا شیوه‌نامه معطل مانده است.»

رئیس کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه فلسفه قرار تأمین در دسترس بودن متهم است، گفت: «قضات از بازداشت غیرضروری افراد پپرهیز کنند.»

استان «کرمانشاه» با ثبت نرخ بیکاری 17.4 درصدی، بیشترین سطح این رقم را در بازه زمانی بررسی شده داشته است. این رقم نشان می‌دهد که در استان کرمانشاه از هر 10 فرد جویای کار، تقریباً دو نفر موفق به پیدا کردن یک کار شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از رایگان شدن درمان کودکان بیمه‌شده زیر هفت سال در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه خبر داد.

رئیس پلیس راه البرز گفت: «با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.»

چندی پیش کلیپی در فضای مجازی وایرال شد که فردی با زنجیر در اتوبوس اقدام به زدن و ضرب و شتم یکی دو نفر از شهروندان کرده بود؛ رییس پلیس پایتخت از شناسایی و دستگیر این فرد خبر داد و امروز، یکشنبه این شرور در معرض دیدگان مردم و خبرنگاران قرار گرفت.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: «علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادی است که با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین قابل رسیدگی است.»

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: «یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و 21 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.»

نزدیک به دوسال است که بسیاری از مردم با مراجعه به جایگاه‌های سوخت با سودجویانی مواجه می‌شوند که تراشه کارت سوخت را جابه جا می‌کنند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از دستگاه های اجرایی به همراه یک نفر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا که به‌صورت کامل توسط یک تیم متخصص داخلی طراحی و اجرا گردیده است و از تجهیزات بسیار ایمنی با ضریب ایمنی حداقل 8 برخوردار است، قرار است دوشنبه، 10 اردیبهشت‌ماه، در تهران افتتاح شود.