جمعه 21 اردیبهشت 1403

فرانسه

فرانسه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین بزرگداشت استاد پیشکسوت گروه فلسفه دانشگاه تهران زنده یاد دکتر کریم مجتهدی صبح امروز (سه شنبه 11 اردیبهشت ماه) در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد. ** مجتهدی دنبال خودنمایی و جلوه‌گری نبود غلامعلی حدادعادل که خود تحصیلکرده رشته فلسفه دانشگاه تهران است در این مراسم به مناسبت روز معلم و سالروز درگذشت شهید مطهری خاطره‌ای از شهید مطهری نقل...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در شورای اداری جمعیت هلال احمر استان اردبیل، بار دیگر بر لزوم حفظ اعتبار و جایگاه مردمی جمعیت هلال احمر در کشور تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع دیپلاتیک فرانسوی به رویترز گفت که سژورنه در دیدار با نتانیاهو اعلام کرد که حمله به رفح «فکر بدی است و ابهامات زیادی درباره مسائل بشردوستانه وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع دیپلاتیک فرانسوی به رویترز گفت که سژورنه در دیدار با نتانیاهو اعلام کرد که حمله به رفح «فکر بدی است و ابهامات زیادی درباره مسائل بشردوستانه وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده هوافضای سپاه گفت: عملیات وعده صادق، تنها بخشی از یک نیرو بود. ما 20 درصد از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم را برای تنبیه به کار گرفتیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان گفت: از فرانسه می خواهیم که دیگر در امور داخلی آذربایجان دخالت نکند و از ادعاهای بی اساس علیه کشورمان دست بردارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سلاجقه گفت: جمهوری اسلامی ایران آماده گسترش همکاری‌ها در تمامی زمینه‌های اقتصادی و محیط زیستی با کشور جمهوری آفریقای مرکزی است.

وب‌گاه ورزش سه

درحالیکه امشب نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ آغاز می‌شود تا کنون صعود 11 تیم به لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مارسل دسایی معتقد است بایرن گزینه‌ای ایده‌آل برای زیدان نیست و او هرگز تمایلی برای هدایت این تیم ندارد.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه بایرن مونیخ نسبت به استخدام سرمربی پیشین منچستریونایتد اطمینان دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که سامانه پدافند هوایی این کشور 6 موشک دوربرد موسوم به «اتکمز» ساخت آمریکا و 2 بمب هوایی هدایت‌شونده «هامر» که اوکراین در 24 ساعت گذشته پرتاب کرده بود را سرنگون کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشمندان آثاری از ماده شیمیایی سمی آرسنیک در جلد بیش از 200 کتاب از سراسر جهان یافته‌اند. دانشمندان آثاری از ماده شیمیایی سمی آرسنیک در جلد بیش از 200 کتاب از سراسر جهان یافته‌اند. به گزارش عرشه آنلاین، رنگ‌های سمی به‌کار رفته در جلد کتاب‌های قرن نوزدهم می‌توانند به مسمومیت شدید و حتی مرگ افرادی منجر شوند که به آنها دست می‌زنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشجویان دانشگاه «بیرزیت» در رام‌الله سفیر آلمان را در اعتراض به موضعگیری برلین درباره جنگ علیه غزه بیرون کردند.

وب‌گاه ورزش سه

مارسل دسایی معتقد است بایرن گزینه‌ای ایده‌آل برای زیدان نیست و او هرگز تمایلی برای هدایت این تیم ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس آمار وزارت دادگستری فرانسه، ازدحام بیش از حد زندان‌ها در فرانسه همچنان به رکوردشکنی خود ادامه می‌دهد و تا اول آوریل 2024 تعداد چهار هزار و 370 زندانی بیشتر از سال قبل است.