سه‌شنبه 1 خرداد 1403

فرانسه

فرانسه

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: نرخ پیشنهادی ما و نرخی که دولت قصد ابلاغ آن را دارد تفاوت‌هایی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظامیان اسرائیل در بمباران جنوب لبنان، منزل همسر نادر طالب زاده را هم هدف گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید به نشست‌های دو روز گذشته رهبران روسیه و چین در شهر پکن واکنش نشان داده و اعلام کرد تداوم تقویت شراکت استراتژیک دو کشور «تعجبی ندارد.»

وب‌گاه الف

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با بیان این‌که «مجلس می‌تواند نقش مهمی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد» گفت: نگاه حزب اعتدال و توسعه معطوف به اقلیتی در مجلس است که می‌توانند به جای ورود به مذاکرات قدرت در مجلس، مطالبات اکثریت مردم را بیان و برای مردم تلاش کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: نظام سیاسی و رسانه‌های آمریکایی توان توجیه و اقناع دانشجویان پیرامون سیاست‌های و اقدامات خود و در نتیجه، مدیریت سیاسی و نرم این جنبش را ندارند و با خشونت می‌خواهند مانع از تداوم آن شوند.

خبرگزاری تسنیم

صندوق بین‌المللی پول هشدار داد که برنامه‌های غرب برای مصادره مستقیم ذخایر بانک مرکزی روسیه یا استفاده از سود حاصل از آن، می‌تواند سیستم پولی جهانی را تضعیف کند.

خبرگزاری تسنیم

علی پاکدامن در مسابقات شمشیربازی جام جهانی مادرید مقابل حریف خود شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور اوکراین با هشدار درباره تشدید حملات روسیه، گفت که درخواست غرب برای حل و فصل فوری جنگ قابل قبول نیست.

وب‌گاه ورزش سه

منابع خبری عربی درباره مقصد بعدی گلزن استثنایی السد صحبت می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید نسبت به نشست‌های دو روز گذشته روسای جمهور روسیه و چین در شهر پکن واکنش نشان داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کشوری که روزی محتاج یک تکنسین پالایشگاه بود امروز تبدیل به کشوری شده که عظیم‌ترین پالایشگاه را برای خود ساخته و دیگران به او رجوع می‌کنند که برایشان پالایشگاه بسازد.

وب‌گاه ورزش سه

اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی رئال مادرید، تمام تلاشش را به کار گرفته تا به بازی فینال لیگ قهرمانان برسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اوکراین اظهار داشت که پیش‌بینی می‌کند روسیه حملاتش علیه شمال شرق اوکراین را تشدید کند.

خبرگزاری دانشجو

باتوجه به انزجاری که در میان عموم مردم جهان به خصوص مسلمانان بابت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ایجاد شده است، سران این رژیم نگرانی‌های فراوانی درباره حضور در المپیک 2024 پاریس خواهند داشت که رسانه‌های مطرح این رژیم به آسیب‌شناسی آن پرداخته‌اند. از سوی دیگر با توجه به حجم بالای مسلمانان در کشور فرانسه و خشم روز افزون از جنایات این رژیم پیش‌بینی می‌شود که شرایط سختی برای ورزشکاران این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که ارتش این کشور برای کمک به عملیات‌های ارتش اوکراین، در حال تشکیل یک یگان تجسسی جدید در اوکراین است.