سه‌شنبه 1 خرداد 1403

فرانسه

فرانسه

وب‌گاه خبر آنلاین

بنیاد آیه های ایثار و تلاش، برگزار کننده پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر، نخستین نشست از مجموعه نشست های تخصصی خود را با موضوع "ریشه چالش های جهانی اخلاق، خانواده و ارزشها" به میزبانی دانشگاه الزهرا تهران برگزار می کند.

وب‌گاه ورزش سه

62 ملی‌پوش والیبال ایران سابقه بازی در 10 دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها دارند.

وب‌گاه الف

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ما و 10 کشور دیگر به اسرائیل در وعده صادق کمک کردیم ولی با مشخص شدن ابعاد این عملیات، تعداد کشورها بیشتر هم خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های ملی پاراتکواندو بانوان و آقایان ایران با کسب 9 مدال طلا، نقره و برنز علاوه بر تکرار عنوان قهرمانی خود در مسابقات قهرمانی آسیا عناوین برتر این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پایگاه خبری آکسیوس شنبه 29اردیبهشت به نقل از منابع آگاه گزارش داد که دو مقام ارشد دولت بایدن این هفته با مقام‌های ایرانی در عمان درباره چگونگی جلوگیری از تشدید حملات در منطقه گفت‌وگو کردند. این مذاکرات بر شفاف‌سازی پیامدهای اقدامات ایران در منطقه و همچنین بر نگرانی‌های آمریکا درباره وضعیت برنامه هسته‌ای ایران متمرکز بود. اینکه تهران چه مابه‌ازایی را از آمریکا طلب کرده است، طیفی از مسائل...

وب‌گاه مشرق نیوز

قدرت نهفته و آشکار در حوزه دیپلماسی منطقه‌ای ایران به‌گونه‌ایست که منجر به تنظیم مناسبات بر اساس عزت کشور خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صادق طباطبایی: واضح است که برنامه‌ی آینده‌ی ایران در برنامه‌ی درازمدت تا آن‌جا که من اطلاع دارم استفاده از نیروگاه‌های اتمی نیست... این کارآموزها قراردادشان با سازمان انرژی اتمی در رژیم سابق بسته شده و گفتم تا آن‌جا که اطلاع دارم آن عده‌ای که در فرانسه بودند به ایران خواسته شدند.

وب‌گاه ورزش سه

کیلیان امباپه امروز از سوی لوئیس انریکه برای بازی پایانی فصل پاریس در لیگ فرانسه مقابل متز دعوت نشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به بهانه سفر اخیر پوتین به چین، بار دیگر تحلیل ها در باب چرایی هم صدایی دو بازیگری که امروز از آنها تحت عنوان تهدیدی بالقوه علیه ایالات متحده و غرب یاد می شود، افزایش یافته است. گروهی تاکید دارند که رهبران دو کشور عزم خود را برای به چالش کشیدن نظم تحت رهبری آمریکا جزم کرده و در این مسیر گام هایی جدی برداشته اند.

خبرگزاری تسنیم

قدرت نهفته و آشکار در حوزه دیپلماسی منطقه‌ای ایران به‌گونه‌ایست که منجر به تنظیم مناسبات بر اساس عزت کشور خواهد شد. بدیهی است خروجی این دیپلماسی ایجاد امنیتی پایدار در مناسبات دوجانبه و چندجانبه ایران با سایر بازیگران و کشورهای منطقه است.

وب‌گاه ورزش سه

جدایی کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، از پاری سن ژرمن می‌تواند تاثیرات زیادی روی بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند رشد جمعیت و ازدواج طی سال‌های اخیر به شدت نزولی بوده است؛ با وجود این کارشناسان می‌گویند که مردم دوست دارند که بیش از دو فرزند داشته باشند اما باید راهکارهای تشویقی مناسبی برای رشد جمعیت اتخاد شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در همایش بین المللی خانواده مقاوم؛ چالش‌های اخلاقی در جهان متحول، ضمن عرض تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهار داشت: امام خمینی پرچمدار نهضت بزرگ اسلامی و بیداری مسلمانان بود و امروز هم پرچم در دست رهبر معظم انقلاب است نهضت ما یک نهضت دینی و اسلامی است. اسماعیلی ادامه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، غرفه سینمای ایران در بازار جشنواره بین المللی کن این روز‌ها محل رفت و آمد سینماگران و نمایندگان کمپانی‌های سینمایی مختلف جهان است و نمایندگان سینمای ایران گفتگو‌های متعددی را برای تبادل آثار و محصولات سینمایی کشورمان دارند. بر پایه این گزارش سینماگران و چهره‌های سینمایی عرصه بین الملل با حضور در غرفه ایران درباره حضور در جشنواره‌های سینمایی ایران،...

خبرگزاری تسنیم

نتایج یک نظرسنجی بین المللی نشان می‌دهد که جدایی کامل اقتصادی از چین برای کشورها "اگر نگوییم غیرممکن، دشوار" است چرا که قدرت اول اقتصاد آسیا همچنان یک "تامین‌کننده حیاتی" برای بسیاری از نقاط جهان محسوب می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه "نیویورک تایمز" در گزارشی نوشته است که نیروهای مسلح اوکراین به دلیل کمبود نیرو، تجهیزات و استحکامات دفاعی آمادگی مقاومت در برابر پیشروی ارتش روسیه در جهت گیری خارکف را ندارند. در این مطلب آمده: «تشدید حملات روسیه در منطقه خارکف مشکلاتی که نیروهای خسته و ناامید اوکراین با آن روبرو هستند، را آشکارتر کرده است. ارتش روسیه از برتری جدی در...