دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

انتقاد عجیب ستاره سابق بایرن از ستاره انگلیسی / مرد بازی‌های بزرگ نبودی هری کین، ثابت کن هستی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انتقاد عجیب ستاره سابق بایرن از ستاره انگلیسی / مرد بازی‌های بزرگ نبودی هری کین، ثابت کن هستی!

هری کین امشب امید اصلی بایرن مونیخ در جدال حساس مقابل رئال مادرید است ولی یکی از ستاره‌های سابق بایرن می‌گوید او را مرد بازی‌های بزرگ نمی‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، هری کین فصل درخشانی را پشت سر گذاشته و با به ثمر رساندن 42 گل در 42 بازی با پیراهن بایرن در اولین فصل بازی در این تیم آلمانی درخشان‌ترین ستاره آنها بوده است.

با این‌حال در آلمان و در شهر مونیخ همه شیفته هری کین نیستند. درحالی‌که اکثر هواداران بایرن امشب به هری چشم دوخته و امیدوارند با درخشش این ستاره انگلیسی بتوانند رئال را در خانه خودشان شکست بدهند ولی هولگر باداشتوبر ستاره سابق بایرن در یک مصاحبه به انتقاد از کین پرداخت و گفت او را مرد بازی‌های بزرگ نمی‌داند.

باداشتوبر به روزنامه انگلیسی میرر گفت:" ببینید، من می‌دانم که فشار روی هری کین زیاد بوده و امشب در این مرحله حساس از چمپیونزلیگ مقابل تیمی مثل رئال فشار صد برابر می‌شود ولی مهاجمان بزرگ کسانی هستند که در این بازی‌های مهم خودشان را نشان می‌دهند. در تیمی مثل بایرن بازیکنی که قرار است تیم را به قهرمانی برساند باید در همین بازی‌ها خودش را نشان بدهد. هری فصل را عالی شروع کرد ولی در نیمه دوم فصل به خصوص در بازی‌های بزرگ مثل دورتموند و بایر لورکوزن او نتوانست خودش را نشان بدهد و تاثیرگذار باشد. امشب بهترین فرصت است تا کین نشان بدهد آنچه در موردش می‌گویند درست نیست و او مرد بازی‌های بزرگ است".

انتقاد عجیب ستاره سابق بایرن از ستاره انگلیسی / مرد بازی‌های بزرگ نبودی هری کین، ثابت کن هستی! 2