شنبه 22 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء از ارتباط قرارگاه با کشورهای خارجی خبر داد و گفت: ارزش مشارکت خارجی قرارگاه در پروژه‌های متعدد 5 میلیارد دلار است.

سخنگوی مرکز مبادله گفت: با برگزاری 21 حراج حضوری جمعا 2896 کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران معامله شده است.

بر اساس ارزیابی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب و در همایش ملی مناطق آزاد که در مشهد برگزار شد توسط وزیر کشور، تجلیل شدند.

تصویبنامه هیات وزیران موضوع تعیین فهرست دارو، مواد اولیه آن و تجهیزات مصرفی پزشکی مشمول ارز ترجیحی در سال 1403 توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

از اول فروردین ماه تا هشتم اردیبهشت ماه 1403، 4 میلیارد و 444 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا: میزان تامین ارز برای واردات کالاهای گوناگون از ابتدای سال تاکنون به 4 میلیارد و444 میلیون دلار رسید.

قیمت اطلس G در بازار آزاد نسبت به خریدوفروش‌های دیروز 10 میلیون تقلیل پیدا کرد.

همزمان با جهش 40 میلیونی قیمت 207 اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای در بازار آزاد، ارقام پیشنهادی فروشنده‌های تارا V4 حدود 40 میلیون نسبت به دیروز کاهش پیدا کرد

تهران - ایرنا - بررسی میدانی خبرنگار ایرنا نشان می دهد که به دلیل عرضه مطلوب گوشت مرغ، قیمت هر کیلوگرم از این محصول در بازار تهران به زیر نرخ مصوب (73هزار تومان) رسیده است.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه های طلای مرکز مبادله ایران عیار 900 در هزار دارد، گفت: همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند.

مشاور معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت که از 25 اردیبهشت سال جاری فقط مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز یک‌شنبه (9 اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته شنبه (8 اردیبهشت)، افت 660 هزار تومانی دارد.

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 359 تومان و حواله دلار نیز به 41 هزار و 418 تومان رسید.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت 20 هزار واحدی به سطح دو میلیون و 284 هزار واحدی رسید.