شنبه 22 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

206 تیپ 3 پانوراما 670 میلیون فروخته می‌شود و قیمت تارا دنده‌ای در بازار آزاد به 825 میلیون می‌رسد.

مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در خرداد ماه امسال واریز میشود ولی شرایط و ضوابط خاصی دارد.

قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار آزاد 8 اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.

حجت الله عبدالملکی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از سازمان منطقه آزاد قشم به سکانداری عادل پیغامی به عنوان منطقه آزاد اول و برتر در حوزه اقتصاد تقدیر کرد.

برای نخستین بار و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند، بخش آنژیوگرافی در حوزه نهاد متولی بهداشت و سلامت این منطقه، راه اندازی شد.

مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، یورو و درهم را اعلام کرد.

منطقه آزاد اروند در همایش ملی مناطق آزاد به میزبانی مشهد مقدس؛ موفق به کسب مقام برتر در حوزه های عمران و زیربنایی، حقوقی و فرهنگی شد.

هر قطعه سکه طرح جدید امروز «8 اردیبهشت 1403» با رقم 41 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.

بازار امروز، شنبه 8 اردیبهشت 1403 نشان می‌دهد قیمت خودرو در تمامی محصولات نسبت به روز گذشته تغییری ندارد و با همان قیمت ثابت، بدون تغییر معامله می‌شود.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه 8 اردیبهشت) با یک هزار و 22 واحد رشد در ارتفاع 2 میلیون و 304 هزار و 979 واحد ایستاد.

نجارزاده با تأکید بر این که ارتباط مستقیم با بنگاه‌های بزرگ باید تسهیل شود، گفت: برای ارتباط و ارائه خدمات مالی به بنگاه‌های بزرگ، باید به سرعت تصمیم‌گیری شود.

وزیر صمت با اشاره به افزایش تولید 5 هزار دستگاه خودرو، گفت: باید آمار تولید خودرو را به حدود 20 درصدی افزایش دهیم؛ تاکسی‌های برقی نیز وارده شده و متقاضیان برای خرید امکان ثبت‌نام دارند.

بازار خودرو طی یک هفته گذشته همزمان با کاهش قیمت دلار، در مسیر ریزشی حرکت کرد.

طبق نرخنامه، قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد.

بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای تجاری قصد دارند کشنده‌ای با کیفیت مثل فاو J6-460 را مالک شوند ولی نسبت خرید در بورس کالا مردد و نگران هستند.