شنبه 22 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

اقتصادی وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کار گفت: بر اساس آمار بیش از 16 میلیون بیمه شده تامین اجتماعی در حوزه کارگری در کشور وجود دارد که از این عدد بیش از 3 میلیون نفر مربوط به جامعه زنان است.

وزیر صمت برای حل مشکلات اقتصادی باید بر تولید تمرکز کنیم، گفت: شرکت های موفق در ارزآوری و شرکت هایی که ارزبری کمتری دارند، در اولویت وزارت صمت برای تامین ارز هستند.

وزارت امور اقتصادی و دارایی اولین مرحله حراج اوراق مرابحه عام در سال 1403 را در روز سه شنبه مورخ 11 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزار کند.

طبق آمارها و گزارش‌های منتشر شده دولتمردان و تیم اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی نمره قابل قبولی را از مردم در جهت اجرای این طرح کسب کرده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن حداقل دستمزد جامعه کارگری 1403 در شورای عالی کار مطرح نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای تایید فنی واگن‌های مترو نامه ارسال شده تا مبلغ به حساب سازنده واریز شود و طبق وعده ساخت آغاز شده است.

با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت.

در حالی وزیر صمت اعلام کرده بود که 50 هزار خودروی وارداتی در گمرکات موجود است که رییس سازمان توسعه تجارت ایران این عدد را بین 12 تا 13 هزار دستگاه اعلام کرده است.

قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، 9 اردیبهشت 1403 تغییر چندانی ندارد و تقریباً تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی در ثبات کامل معامله می‌شوند.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو تارا به دست خواهید آورد.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو 405 به دست خواهید آورد.

وزیر راه و شهرسازی از موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از بنادر، ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و ظرفیت مهندسی در حوزه تعمیرات هواپیما خبر داد.

اگر اطلاعات این پروژه دقیق باشد، رانندگان و خریداران این کامیون 3.8 تنی می‌توانند امیدوار باشند این محصول نیز همچون F210 از تهویه و امکانات رفاهی مولتی مدیا برای راننده بهره ببرد.

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر استفاده از کولر گازی در مناطق عادی را با افزایش 3 برابری مصرف و 24 برابر شدن قبض برق خانگی همراه دانست.

بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سالجاری تا (7 اردیبهشت)، 4 میلیارد و 216 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.

ارقام پیشنهادی فروشنده‌های شاهین دنده‌ای و کوییک GX در اولین روز معاملاتی هفته پنج میلیونی افزایش پیدا کرده است.