یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

آسمان غرب، به‌عنوان یک تجربه خوب در سینمای مقاومت در کارنامه هنری و سینمایی محمد عسگری، نمره قبولی می‌نشاند.

رژیم صهیونیستی باید دست برتر ایران را می‌دید. هرچند که ایران تمام توان خود را به کار نبرد و حتی از موشک‌های قدیمی‌تر استفاده کرد.

آیین رونمایی از یادمان «نشان فداکاری اهدایی رهبر معظم انقلاب به دانشگاه امام علی (علیه السلام)» فردا سه شنبه 28 فروردین در ایستگاه مترو امام علی (ع) برگزار می‌شود.

کارگردان سینما: با شروع انتقام ایران از رژیم صهیونسیتی به دوره‌ای برگشتیم که مشخص خواهد شد چه‌کسی پهلوان است و از جنگ و مرگ نمی‌ترسد و چه‌کسی دروغ می‌گوید و به دنبال منافع شخصی خود است.

جمعی از اهالی هنر، شامگاه یکشنبه (26 فروردین 1403) در حمایت از حمله موشکی و پهپادی سپاه به اسرائیل در حوزه هنری انقلاب اسلامی تجمع کردند.

مراجع تقلید، علما، شخصیت ها، نهادها و مراکز حوزوی با صدور پیام ها و گفت و گوهایی جداگانه ای از عملیات «وعده صادق» تقدیر کرده و نسبت به پیامدهای هرگونه حماقت و ماجراجویی رژیم صهیونیستی و همپیمانان غربی آن هشدار دادند.

بیش از 80 هنرمند شناخته‌شده عرصه فرهنگ و هنر، با صدور بیانیه‌ای، پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم جعلی صهیونیستی را به تمامی مستضعفان جهان تبریک گفتند.

تا چه حد عقلایی و یا اغراق‌آمیز است و چه میزان از آن فقط وحشت‌آفرینی بدون عمق و با ایجاد غافلگیری‌های لحظه‌ای و دور از عناصر منطق و واقعیت است.

ساسی برای کسب منافع مادی از هیچ مسیر انحرافی فروگذاری نکرد. از اجرا با بازیگران شبکه‌های پورن تا راه‌اندازی سایت‌های قمار که با همراهی رسانه‌های خارجی، هنرنمایی‌اش میان جوانان و نوجوانان وایرال شود.

کتاب «حکمت و حکایت جوانمردی» نگاهی به آئین فتوت در فرهنگ ایرانی و عرفان اسلامی تالیف «محمد فنائی اشکوری» در 320صفحه با قیمت160هزار تومان در اسفند سال1402 توسط انتشارات بین‌الملل منتشر شده است.

خواکین فینیکس پوستر امضا شده «جوکر» را برای حراج کمک به غزه اهدا کرد و گی‌یرمو دل‌تورو نیز برای حمایت از این اقدام وارد میدان شد.

به مناسبت هفته هنر جمعی از شاعران با آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌گو کردند.