جمعه 21 اردیبهشت 1403

استان همدان

استان همدان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت ستاد‌های حمایت از اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان‌ها در سال 1402 احیای 2 هزار و 151 واحدی تولیدی را به همراه داشت و مانع بیکاری 191 هزار و 268 کارگر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد، رهبر انقلاب چندین سال است که شعار سال را در رابطه با این موضوع و حمایت از تولید، اشتغال و مهار تورم اختصاص داده‌اند. مقام معظم رهبری سال گذشته در پیام نوروزی، بر روی مسئله حمایت از تولید تاکید کردند و این سال را «مهار تورم و رشد تولید» نام گذاری کردند. سال 1403 نیز از سوی رهبر انقلاب سال «جهش تولید با مشارکت مردم»...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور در شرایط در استان همدان به پایان رسید که تیم میزبان در پایان رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست یافت.

خبرگزاری تسنیم

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری دانشجو

اسامی 53 نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعداد‌های برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پایگاه شکاری خلبان شهید محمد نوژه همدان که با حضور استاندار همدان، مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در شهرستان کبودرآهنگ برگزار شد، اظهار داشت: هر یک از فرماندهان ولایی و انقلابی ما نگین زینت‌بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و کارنامه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرادی گفت: انتخابات تعیین نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده 10، قانون نحوه فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی در دهم خرداد برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسلامی، کارشناس تکتونیک: تا سال 1409 اصفهان تبدیل به بیابان می‌شود / 45 برابر نرخ جهانی در اصفهان فرونشست داریم طبق استاندارد جهانی، 4 میلی‌متر فرونشست در یک سال، به معنای بحران است. اصفهان در سال 98، 184 میلی‌متر را تجربه کرده است. هنوز کلمه‌ای برای توصیف این وضعیت ابداع نشده است. رضا اسلامی، به رویداد24 می‌گوید مهم‌ترین دلیل فرونشست در ایران برداشت از آبخوان است و در صورت تداوم این...

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان: از تمامی رانندگانی که قصد تردد در مسیر فوق را دارند، درخواست داریم با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل از محور گنجنامه - تویسرکان عبور کنند چراکه احتمال ریزش سنگ‌ریزه در برخی از مقاطع وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند.

وب‌گاه الف

رییس اداره حفاظت محیط زیست کبودرآهنگ گفت: بارندگی های اخیر موجب افزایش سطح آب تالاب شیرین سو در شهرستان کبودراهنگ شده است.

وب‌گاه الف

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه مشکلات عدیده ای در حوزه توزیع کالاهای اساسی وجود دارد که از مافیای نظام توزیع نشأت گرفته است، گفت: نمونه موفقی برای عرضه کالاهای اساسی از سوی اصناف در کرمانشاه اجرا شده که می‌تواند به عنوان الگو به سایر اتاق‌ها معرفی شود، اما لازم است توزیع کالای اساسی توسط اصناف از سوی ستاد تنظیم بازار کشور تصویب و ابلاغ شود.