دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان همدان

استان همدان

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به طور میانگین 277 میلیمتر بارش در استان ثبت شده است که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 36 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: احتمال بارش برف در گردنه‌های استان همدان وجود دارند، رانندگان با احتیاط بیشتری تردد کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌برای بسیاری از علاقه مندان به برنامه مردان آهنین این سوال مطرح شده است که قهرمان مسابقه مردان آهنین عید نوروز 1403 کیست؟ قوی ترین مرد ایران چه کسی است؟ برای بسیاری از علاقه مندان به برنامه مردان آهنین این سوال مطرح شده است که قهرمان مسابقه مردان آهنین عید نوروز 1403 کیست؟ قوی ترین مرد ایران چه کسی است؟ رضا قیطاسی در برنامه مردان آهنین که در ایام عید نوروز سال 1403 پخش می شود به عنوان...

وب‌گاه ورزش سه

رئیس هیأت کاراته استان همدان از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور در همدان خبر داد و گفت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور از 26 فروردین به مدت 12 روز در همدان برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌برای بسیاری از علاقه مندان به برنامه مردان آهنین این سوال مطرح شده است که قهرمان مسابقه مردان آهنین عید نوروز 1403 کیست؟ قوی ترین مرد ایران چه کسی است؟ مراسم تجلیل از رضا قیطاسی قهرمان قوی‌ترین مردان و ایران و جهان شامگاه یکشنبه در هتل باباطاهر همدان با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، حمیدرضا یاری سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام...

وب‌گاه فرارو

مراسم تجلیل از رضا قیطاسی قهرمان قوی‌ترین مردان و ایران و جهان شامگاه یکشنبه در هتل باباطاهر همدان با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، حمیدرضا یاری سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام با حضور ورزشکاران برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروزه کلاهبرداری پیامکی یکی از شایع‌ترین کلاه‌برداری‌هاست؛ در واقع این روزها پیامک‌هایی به افراد داده می‌شود که حاوی لینک هستند و به محض اینکه افراد بر روی لینک کلیک می‌کنند، هکرها به پیامک‌های گوشی فرد دسترسی پیدا می کنند و می‌توانند حساب بانکی افراد را خالی کنند.

خبرگزاری تسنیم

امروز حمایت از تولید یک ضرورت اجتناب ناپذیر است هدف عمده دشمن از تحریم ها این است که با افزایش هزینه های تولید قدرت رقابت را در بازار برای کالاهای تولیدی بگیرند و چرخ تولید را از کار انداخته، موجبات رکود اقتصادی را فراهم آورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طیف‌های مختلفی از مردم درگیر کلاهبرداری‌های اینترنتی از جمله پیامک‌های جعلی می‌شوند؛ چراکه مجرمان سایبری بر ناآگاهی برخی افراد حساب می‌کنند. در همین رابطه سال گذشته هشدارهای متعددی برای آگاهی بیشتر شهروندان نسبت به پیامک‌های جعلی ارائه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیامکهایی درباره بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، اینترنت رایگان، سامانه ثنا قوه قضائیه و سود سهام عدالت از مهم‌ترین پیامکهای جعلی بودند که سال گذشته برای مردم ارسال می‌شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیامکهایی درباره بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، اینترنت رایگان، سامانه ثنا قوه قضائیه و سود سهام عدالت از مهم‌ترین پیامکهای جعلی بودند که سال گذشته برای مردم ارسال می‌شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مراسمی از رضا قیطاسی قهرمان قوی‌ترین مردان ایران و جهان در هتل باباطاهر همدان تجلیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: کاشت 300 هزار اصله نهال توسط شرکت آب و فاضلاب استان همدان در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت در کشور آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی از تدوین سند تحول نیروی انسانی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: به زودی آزمون جذب 2 هزار نیروی متخصص وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

حدود 2 دهه از کشف «دستکند سامن» از دوران اشکانیان می‌گذرد، که اکنون مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از معماری هزارتوی تاریخ با بستری مناسب برای گردشگری در ایران زمین را فراهم کرده است. «شهر زیرزمینی سامن»، شهری دستکند در 15 کیلومتری ملایر است که سال 84 از دل زمین سر برآورد و قدمت آن گویای عظمت و تاریخ کهن استان همدان است و طبق گفته کارشناسان 6 فصل از این دستکند سامن کاوش شده و این مجموعه بکر و...

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر اجرایی خانه کارگر استان همدان گفت: دستمزد 1403 کارگران برخلاف موازین قانونی و به رغم مخالفت نمایندگان کارگری به تصویب رسیده است.