دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان همدان

استان همدان

وب‌گاه مشرق نیوز

باتوجه‌به افزایش آمار چاقی و اضافه‌وزن در تمامی گروه‌های سنی و افزایش بیماری‌های غیرواگیر از جمله سکته قلبی، دیابت، چربی خون، مصرف نان سبوس‌دار در پیشگیری و درمان این بیماری‌ها نقش بسزایی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: از 26 اسفند تا پایان روز گذشته حدود 800 هزار نفر از موزه‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان همدان دیدن کردند.

وب‌گاه فرارو

«از نظر تغذیه‌ای نان‌هایی که با آرد‌های کامل و سبوس‌دار تهیه می‌شوند از جمله نان سنگک ارزش غذایی بالاتری نسبت به نان‌های تهیه شده با آرد سفید مانند نان لواش دارند و مصرف روزانه آن‌ها می‌تواند بخشی از نیاز‌های روزانه بدن به پروتئین‌ها و ویتامین‌ها را تأمین کند.»

وب‌گاه ورزش سه

مدیر سازمان تیم‌های ملی کاراته به مدعیان حضور در ترکیب تیم ملی هشدار داد که حضور در مسابقات قهرمانی کشور الزامی است.

وب‌گاه فرارو

«به دنبال تماس تلفنی زنی با مرکز فوریت‌های 110 مبنی بر فوت خواهر 51 ساله اش بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد که متوفی حدود پنج روز پیش فوت کرده و دچار فساد نعش شده، به گونه‌ای که آثار کبودی و ترکیدگی بر روی اعضای بدنش مشهود بود.»

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: ماموران پلیس این شهرستان جسد یک زن را بعد از حدود یک هفته از گذشت فوت او کشف کردند، در حالی که همسرش در این مدت کنار او بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: در روز طبیعت تردد همه وسایل نقلیه سنگین شامل انواع کامیون و اتوبوس در معابر درون شهری به ویژه راه‌های منتهی به تفرجگاه‌ها از جمله بلوار ارم و محور گنجنامه ممنوع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: جسد خانمی میانسال پس از پنج روز در آپارتمان مسکونی وی در شرایطی کشف شد که همسر وی نیز در این مدت کنار جسد، زندگی می‌کرد!؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، اهمیت و راهکار‌های ایفای نقش مردم در تولید کشور را بررسی کرده است.

خبرگزاری تسنیم

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: جهش تولید ممکن نیست مگر با افزایش تعداد کنش‌گرها. باید توده مردم وارد بشوند. اینکه مثلاً ده درصد، بیست درصد، سی درصد فعال اقتصادی بیایند کار کنند، یک بهبودی اتفاق می‌افتد ولی ما شاهد جهش نیستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از یک مورد تصادف در محور بین روستای دخان و تجرک با شش مصدوم و دو فوتی خبر داد.

وب‌گاه الف

دادستان عمومی و انقلاب همدان از تشکیل پرونده قضایی برای پیگیری ماجرای ضاربان آمر به معروف در این شهر خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرماندار همدان گفت: اماکن گردشگری، موزه‌ها و شهربازی‌های همدان به مناسبت شهادت امیرالمؤمنین علی (ع) در روز 13 فروردین تعطیل خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با آغاز موج دوم سفرها، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، شهرهایی را که ظرفیت اقامتی خالی‌تری دارند و آماده میزبانی از مسافران نوروزی هستند، اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، اسامی شهرهای آماده میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفرها را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.