دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

استان همدان

استان همدان

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسلامی، کارشناس تکتونیک: تا سال 1409 اصفهان تبدیل به بیابان می‌شود / 45 برابر نرخ جهانی در اصفهان فرونشست داریم طبق استاندارد جهانی، 4 میلی‌متر فرونشست در یک سال، به معنای بحران است. اصفهان در سال 98، 184 میلی‌متر را تجربه کرده است. هنوز کلمه‌ای برای توصیف این وضعیت ابداع نشده است. رضا اسلامی، به رویداد24 می‌گوید مهم‌ترین دلیل فرونشست در ایران برداشت از آبخوان است و در صورت تداوم این...

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان: از تمامی رانندگانی که قصد تردد در مسیر فوق را دارند، درخواست داریم با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل از محور گنجنامه - تویسرکان عبور کنند چراکه احتمال ریزش سنگ‌ریزه در برخی از مقاطع وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند.

وب‌گاه الف

رییس اداره حفاظت محیط زیست کبودرآهنگ گفت: بارندگی های اخیر موجب افزایش سطح آب تالاب شیرین سو در شهرستان کبودراهنگ شده است.

وب‌گاه الف

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه مشکلات عدیده ای در حوزه توزیع کالاهای اساسی وجود دارد که از مافیای نظام توزیع نشأت گرفته است، گفت: نمونه موفقی برای عرضه کالاهای اساسی از سوی اصناف در کرمانشاه اجرا شده که می‌تواند به عنوان الگو به سایر اتاق‌ها معرفی شود، اما لازم است توزیع کالای اساسی توسط اصناف از سوی ستاد تنظیم بازار کشور تصویب و ابلاغ شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص تعطیلی روزهای «پنجشنبه» گفت: اصناف نیاز به مراودات لحظه به لحظه با دنیا دارند و تعطیلی «پنجشبه‌ها» به نوعی خود تحریمی است.

خبرگزاری تسنیم

تعداد مجوزهای کاغذی که به شناسه یکتا تبدیل شده تا روز دوم اردیبهشت به 401 هزار و 490 مجوز رسیده است. اصناف تا روز مورد گزارش 377 هزار و 984 مجوز کاغذی را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم و سازوکار‌های این مقوله را مشخص کنیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در دیدار با منتخبان مجلس دوازدهم گفت: باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم؛ با صرف گفتن اینکه می‌خواهیم مردم را مشارکت دهیم، کار به جلو نمی‌رود بلکه باید سازوکار‌های این مقوله را مشخص کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی سخنانی در نشست با منتخبانِ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از همان ابتدا که مسئولیت ریاست دستگاه قضا را بر عهده گرفتم به مدیران قضایی تاکید کردم که باید نگاه خود را به نمایندگان مجلس تغییر دهید و پیگیری‌های آنان را به مثابه دخالت و اعمال نفوذ در نظر نگیرید. رئیس قوه قضاییه گفت: تعامل مستمر با...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه در دیدار با منتخبان مجلس دوازدهم گفت: باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم؛ با صرف گفتن اینکه می‌خواهیم مردم را مشارکت دهیم، کار به جلو نمی‌رود بلکه باید سازوکارهای این مقوله را مشخص کنیم

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: به علت برودت هوا در هفته پایانی فروردین، 875 میلیارد ریال به کشاورزان این استان خسارت وارد شده است.

وب‌گاه گسترش

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: پیشنهاد ارائه تسهیلات برای توسعه و ساخت مسکن در مناطق روستایی به دولت مطرح شده است.

وب‌گاه الف

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افزایش شمار پزشکان متخصص در همه شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: این پزشکان به صورت مستمر و شبانه‌روزی حضور دارند و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسابقات لیگ باشگاهای سپک تاکرا کشور با حضور سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی افتتاح شد.