جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه الف

سیاسی وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه دغدغه رییس جمهور در تمام جلسات معیشت مردم است و نشستی نیست که ایشان نسبت به توجه به این موضوع به ما تذکر ندهند.

رئیس قوه قضاییه گفت: بعضاً اقدامات و آرای قضات علاوه بر جنبه‌های حقوقی و قضایی، جنبه‌های اجتماعی نیز پیدا می‌کنند؛ ولو آنکه ما نخواهیم و جز اراده ما نیست.

جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

بهادری‌جهرمی گفت: الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضایی و اجرایی معطل تصویب قانونی در این زمینه نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.

تعدادی از نمایندگان پارلمان غنا به عنوان مهمان در صحن مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

نشست سخنگوی وزارت خارجه امروز (دوشنبه) در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2024) برگزار شد.

رئیس‌جمهور از معلمان خواست تا برای باز شدن گره ذهنی دانش آموزان تلاش کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پیشنهاد یکی از نمایندگان برای تشکیل جلسات صحن مجلس در هفته آینده، گفت: این پیشنهاد در هیئت رئیسه مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی سپاه گفت: در عملیات تنبیهی وعده صادق 10 کشور در حوزه پدافندی به رژیم صهیونیستی کمک کردند و در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشور‌های مطرح رقم خورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تأکید کرد: راهبرد ایران در خلیج فارس صلح، امنیت و دوستی است.

معاون رئیس جمهور مرحوم نادرطالب زاده را نادره دوران معاصر در عرصه تبیین و روشنگری ماهیت پلید صهیونیسم و امپریالیسم با استفاده از جاذبه هنر و رسانه دانست.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه که سال 1401 در مجلس یازدهم تصویب شده و از همان زمان در کش و قوس شورای نگهبان، مجمع تشخیص و مجلس قرار دارد، را رفع کردند.

شفافیت؛ بهترین، کم هزینه ترین، کارا ترین و عادلانه ترین روش مبارزه با اژدهای هفت سر فساد، است.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در تشریح ماهیت حکمت رهبر معظم انقلاب درخصوص جلوگیری از ورود ایران به جنگ گفت: گذر موفق ایران از نشیب و فرازهای نظامی و امنیتی چند دهه گذشته مرهون حکمت آیت‌الله خامنه‌ای بوده است.

وزیر امور خارجه ضمن تشکر از نقش رسانه‌های عمومی در حمایت از سیاست خارجی و تبیین و روشنگری سیاست‌های نظام برای افکار عمومی داخلی و خارجی، بر اهمیت ارتقای این همکاری‌های مشترک و سازنده در راستای منافع ملی تاکید کرد.