جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه الف

سیاسی وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

رئیس جمهور گفت: خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه رویدادی بزرگ و دارای ابعادی وسیعی است که با ضرب و شتم، بازداشت و اعمال خشونت خاموش نمی‌شود.

نماینده مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نسبت به خبر جدایی ری از پایتخت واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی وابسته به ارتش عراق، امروز (یکشنبه) از دستگیری یک تروریست داعشی و مسوول پلیس داعش در نینوا خبر داد.

رییس قوه قضاییه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا را به سِمت ریاست کل دادگستری استان قزوین منصوب کرد.

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

دادستان تهران از صدور کیفرخواست کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو در دادسرای تهران خبر داد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر انسان آزاده‌ای وظیفه خود را در دفاع از مظلوم می‌بیند در همین راستا دانشجویان آمریکایی از جمله دانشجویان یهودی مقیم آمریکا در خیزش ضد رژیم صهیونیستی شرکت کردند.

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با روند موفق انتخابات الکترونیک می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نیز به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - یکشنبه - سازمان اسناد و املاک کشور و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را موظف به ایجاد حساب‌های امانه به منظور پرداخت وجوه مربوط به معاملات خودرو کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد، با سرکوب خشونت‌آمیز تظاهرات اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، نمی‌توان از فروریختن ستون‌های تَرَک خورده اشغالگری در فلسطین جلوگیری کرد.