دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر قطر و رئیس جمهور مصر خواستار تشدید تلاش‌ها به منظور رسیدن به توافقی برای استقرار آتش بس در غزه شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر قطر و رئیس جمهور مصر خواستار تشدید تلاش‌ها به منظور رسیدن به توافقی برای استقرار آتش بس در غزه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی منابع عبری گفته‌اند نتانیاهو برای جلوگیری از بازداشتش دست به دامن خانواده‌های اسرا شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه انگلیس گفت: افزودن نام سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی به سود انگلیس نیست و باعث قطع روابط دیپلماتیک با ایران می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از سندهایی که در آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی وجود دارد، موافقت اداره کل سوم ساواک با درخواست معصومه حائری برای صدور گذرنامه جهت مسافرت به عراق را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن وزوایی از نخستین دانشجویان پیرو خط امام بود که در جریان راهپیمایی ضد سیاست‌های مداخله‌گرایانه آمریکا در ایران، در سالروز کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی و سالگرد تبعید امام خمینی (ره) عهده‌دار حرکتی شد که رهبر انقلاب، از آن با تعبیر بدیع «انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول» یاد فرمودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع عبری گفته‌اند که نتانیاهو برای جلوگیری از بازداشتش دست به دامن خانواده‌های اسرا شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس گزارش‌ها؛ بیشتر ساکنان مناطق اشغالی خواستار استعفای نتانیاهو هستند.

خبرگزاری تسنیم

پرونده هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در شرایطی بسته می‌شود که استقلال و پرسپولیس، مدعیان اصلی قهرمانی کار سختی در پیش دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق مصوبه شورای کمیسیون ایمنی راه‌ها کاهش 10 درصدی تصادفات سالانه در جاده‌های کشور از ابتدای امسال با رفع 460 نقطه حادثه خیز اجرایی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معترضان بامداد روز سه‌شنبه ساختمانی را در پردیس اصلی کلمبیا اشغال کردند و تنش‌ها را در دانشگاه پس از هفته‌ها اعتصاب، اردوها و تجمعات در فضای باز توسط تظاهرات‌کنندگان طرفدار فلسطین که به تعلیق و بیش از صدها بازداشت انجامید، تشدید کردند. به گزارش نیویورک تایمز، سالن همیلتون، ساختمانی با سابقه تصرف دانشجویان، اندکی پس از آنکه تظاهرات‌کنندگان در اطراف محوطه دانشگاه منهتن با شعارهای «فلسطین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با ارائه طرح جدید آتش‌بس و تبادل اسرا امیدها برای توقف جنگ در غزه افزایش یافته است. بر اساس طرح جدید، اسرائیل پذیرفته است در قبال آزادی تعداد کمتری از اسرایش آتش‌بس 45روزه را بپذیرد. با این حال هنوز حماس به طرح جدید واکنشی نشان نداده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا در جریان سفرش به اردن گفت مصر پیشنهادی قوی برای آتش‌بس در نوار غزه ارائه کرد و حماس نباید آن را به تعویق اندازد و زمان تصویب این پیشنهاد فرا رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

معاون توسعه اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژیر خطر برای شلیک موشک در منطقه «رأس الناقوره» و «شلومی» در الجلیل غربی به صدا درآمده است.