یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کوکاکولا امسال هم عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده زباله پلاستیکی جهان را از آن خود کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه های محلی روز یکشنبه گزارش دادند که «پارنپری باهیدها نوکارا»، وزیر امور خارجه تایلند به دنبال از دست دادن نقش معاون نخست وزیر در ترمیم کابینه، به طور ناگهانی استعفا داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، تاکید کرد: جوشش جوانان نشانگر پایان دوران تحریف تاریخ و وارونه نشان دادن حقیقت توسط صهیونیسم و سلطه‌گری است و این موج بیداری در دانشگاه‌های آمریکا، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت‌های صهیونیسم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سال گذشته گرم‌ترین سال در جهان ثبت شد که پیش بینی می‌شود برای سال 2024 این شرایط ادامه داشته باشد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، در هامبورگ آلمان بیش از 1000 نفر علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان تظاهرات کردند. معترضان شعار الله اکبر سر می‌دادند. به این ترتیب بیش از 1000 تظاهرکننده به دنبال فراخوان اسلامگرایان برای تظاهرات روز شنبه در هامبورگ تجمع کردند. آن‌ها در منطقه سنت گئورگ علیه سیاست و کمپین رسانه‌ای اسلام هراسانه در آلمان تظاهرات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت کشتی‌سازی صدراگفت: قرارداد ساخت 4فروند کشتی منعقد شده که دو فروند آن به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های صهیونیستی از تردید مقامات سابق بخش امنیتی رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه خبر می‌دهند؛ مساله‌ای که نمایانگر بحران استراتژیک در کابینه جنگ این رژیم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل که اخیرا خودرویش در حومه تل‌آویو واژگون شد، با دنده‌های شکسته از بیمارستان مرخص شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، برخی مقامات ارشد آمریکا در گزارشی اظهار کردند که اسرائیل ممکن است قوانین بین‌المللی در غزه را نقض کرده باشد. براساس یک گزارش کوتاه داخلی وزارت امور خارجه آمریکا، برخی مقامات ارشد آمریکا به آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه توصیه کردند که تضمین‌های معتبر و قابل اطمینانی از اسرائیل نیافتند که نشان دهد این رژیم از سلاح‌های آمریکایی طبق قوانین بین‌المللی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در عملیات سراسری ضدتروریستی در ترکیه در روز یکشنبه ده‌ها نفر وابسته به گروه داعش دستگیر شدند.

وب‌گاه گسترش

شهردار تهران اعلام کرده است که اگر خرید اتوبوس آسان بود، شهرداران قبل اتوبوس خریداری می کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نماینده مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه یک فورتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقا امنیت آنان در برابر سوء رفتار گفت: متأسفانه آنچه ما می‌بینیم این است که پشت پرده این قانون سند 2030 است، علیرغم درخواست مکرر ما برای رفع نواقص اما این نواقص رفع نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاگردان وحید شمسایی در فینال قهرمانی فوتسال آسیا با پیروزی در برابر تایلند به مقام قهرمانی آسیا دست یافتند. شاگردان وحید شمسایی در فینال قهرمانی فوتسال آسیا با پیروزی در برابر تایلند به مقام قهرمانی آسیا دست یافتند. به گزارش عرشه آنلاین، در بازی پایان جام ملت‌های آسیای 2024 ایران و تایلند میزبان مسابقات به مصاف هم رفتند. ایران با شکست افغانستان، بحرین، کویت، قرقیزستان و ازبکستان به...

وب‌گاه الف

مهاجم تیم فوتسال ایران با زدن هشت گل عنوان آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا را از آن خود کرد.

وب‌گاه فرارو

بایرن‌مونیخ تمایل دارد در ازای فروش کیمیش به بارسلونا یکی از دو ستاره این تیم را به دست بیاورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی درگیری مسلحانه در یک مرکز خرید در شهر «بورسا» در ترکیه یک نفر زخمی شد