یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در هشتم اردیبهشت به مشوق‌های مهارت‌آموزی برای مشمولان سربازی، برخورد با فروش سلاح درفضای مجازی، پیشتازی ایران به عنوان قطب پزشکی منطقه، فوت143نفر درحوادث ترافیکی، امدادرسانی به سیل‌زدگان، طراحی آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی یادگیری، گرایش فارغ‌التحصیلان پزشکی به جراحی زیبایی واسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز پرداخته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران از صادرات 162 میلیون و 460 یورویی واحدهای صنعتی کوچک صادراتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تهران در سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فارن‌افرز تعمیق همکاری چین، روسیه، ایران و کره‌شمالی را تحت عنوان محور غیرلیبرال و ضد نظم موجود بررسی کرده و نوشته: اگر اندازه این گروه افزایش یابد و هماهنگی‌های خود را تشدید کنند، ایالات متحده و متحدانش برای دفاع از نظم شناخته‌شده کار دشوارتری خواهند داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی واژگون شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 3 روز پیش از آنکه رئیس کل بانک مرکزی عزم ریاض کند و وارد مذاکرات ارزی با سعودی ها شود، از رئیس مجلس اولتیماتوم گرفت؛ ضرب الاجل تا روز یکشنبه برای آنکه برنامه مشخص درباره مدیریت بازار ارز ارائه دهد. اما ماجرا به این ضرب الاجل محدود نماند و دولت ابراهیم رئیسی ترجیح داد سکوت را در برابر مجلسی که کمتر از 2 ماه تا پایان کار، زمان دارد، بشکند؛ موضوعی که بار دیگر وجود اختلاف نظر...

وب‌گاه خبر آنلاین

هواشناسی به کشاورزان هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

در روزهای گذشته یکی از کارگران خدماتی شهرداری منطقه 2 شهرداری زنجان به نام «بهروز اسکندری» در حالی که مشغول جمع‌آوری زباله بود، با یک کیف دستی مواجه شد. این کارگر بلافاصله کیف را از کنار خیابان برداشته و محتویات داخلش را برای پیدا کردن صاحب اصلی‌اش کنترل کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر و به کشاورزان هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

هیات فوتبال استان تهران: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نتایج تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از بندهای این تحقیقات مربوط به ذوب آهن و واردات بی رویه زغال سنگ است.

وب‌گاه عصر ایران

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

وب‌گاه عصر ایران

سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات انتظامی آذربایجان‌غربی طی یک عملیاتی، موفق به شناسایی و دستگیری 7نفر از اراذل و اوباش که شب‌های گذشته در یکی از محلات ارومیه اقدام به رعب و وحشت و نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی کرده بودند، دستگیرشدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 1403 تا پایان وقت روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد_ ایرنا_ معاون‌وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه تعداد خانوارهای فاقد مسکن در لرستان یک مساله و چالش است گفت: اکنون یکصد هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان وجود دارد.