یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

ایران

ایران

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان تهران از صدور کیفرخواست پرونده کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو در دادسرای تهران خبر داد. دادستان تهران از صدور کیفرخواست پرونده کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو در دادسرای تهران خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، علی صالحی دادستان تهران اعلام کرد تحقیقات قضایی پرونده کثیرالشاکی موسوم به گروه «ش» با موضوع کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو، به پایان رسیده و پرونده پس از صدور کیفرخواست...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر سرعت گرفتن طرح‌های اهدای زمین در راستای مردمی‌سازی و همچنین تقویت نظارت بر بازار مسکن و ساماندهی آن، گفت: برای ساماندهی بازار اجاره و مسکن منتظر تصویب و ابلاغ قانون ساماندهی بازار مسکن و اجاره نمانده ایم و نظارت بر بازار مسکن و ساماندهی آن با انواع راهکارها در حال انجام است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت با اشاره به تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از این افراد را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار پایتخت گفت: مدیریت شهری در دوره جدید مدیریت خود را مبتنی بر مشارکت قرار داد و سمت و سوی آن به مسیری هدایت شد که بتوان مشارکت را دنبال کرد. در این دوره حدود 7 برابر دوره پنجم اتوبوس خریداری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، 59 نماد صف خرید داشتند و 71 نماد با صف فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت 37 درصدی نسبت به روز کاری قبل به 127 میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش 3 درصدی به 172 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو خواهر در تبریز با فاصله یکسال اقدام به خودکشی کردند. دو خواهر در تبریز اقدام به خودکشی کردند. به گزارش عرشه آنلاین، حدود چند روز قبل بود که همسایگان یک مجتمع در یکی از مناطق تبریز، شاهد افتادن دختر 16 ساله ای از طبقه ششم منزلشان به پایین بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های تهران همزمان با دانشگاهیان سراسر کشور بعد از نماز ظهر امروز، اجتماع سراسری در حمایت از خیزش سراسری دانشجویان حامی فلسطین در امریکا و اروپا برگزار کردند.

وب‌گاه فرارو

مالک شریعتی نیاسر گفت: «اگر با یک برنامه‌ریزی از پیش اعلام‌شده یک ماه از تعطیلات مدارس و فضای آموزشی در زمستان باشد و در مقابل آموزش را زودتر و در تابستان آغاز کنند، هم در بحث مصرف انرژی می‌تواند مفید واقع شود، هم معضل آلودگی هوا و اینکه فرصت گردشگری زمستانه برای نیمه جنوبی کشور فراهم می‌شود.»

وب‌گاه ورزش سه

برخلاف همیشه در آستانه بازی حساس این هفته هنوز وضعیت بلیط فروشی دیدار پرسپولیس و سپاهان مشخص نشده است.

وب‌گاه ورزش سه

مدافع آلومینیوم دوباره مقابل پرسپولیس به میادین بازگشت و شرایط خوبی داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه مردم باید از انتخاب چهره‌های جنجالی و اختلاف برانگیز پرهیز کنند، گفت: افرادی که حُسن‌نیت بیشتری دارند، باعث آرامش جامعه می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: می‌توان این انتظار را داشت که انتخابات ریاست جمهوری سال آینده به صورت الکترونیکی در کشور برگزار شود.

وب‌گاه الف

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: سال گذشته 37 عضو شورای شهر و روستا در استان تهران به‌واسطه برخی تخلفات بازداشت و 18 عضو سلب عضویت شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رشیدی کوچی: هفته آخر مجلس طرح صیانت در دستور کار قرار می گیرد رشیدی کوچی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: احتمال دارد طرح صیانت از اینترنت هفته دیگر به صحن مجلس خواهد آمد. مدتی پیش طرحی موسوم به «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» برای بررسی در مجلس شورای اسلامی مطرح شد که به عقیده اکثر کارشناسان و متخصصان از جمله سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بسیاری از حقوق...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس امور بین‌الملل گفت: دولت سیزدهم به ریاست آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، جهان را محصور در غرب نمی‌بیند و دنیا را تنها آمریکا، فرانسه و آلمان نمی‌داند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: رتبه‌بندی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد ابلاغ شده و در دستور کار قرار دارد.