شنبه 22 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم تپانچه بادی خفیف کشورمان در جام جهانی کره‌جنوبی به مدال طلا رسید.

تهران - ایرنا - دارنده طلای پیکارهای کشتی فرنگی سال 2022 امیدهای جهان گفت: در چند سال گذشته کشتی ایران در تمامی زمینه‌ها پیشرفت چشم‌گیری داشته و این گام موفق از چشم مردم پنهان نمانده است.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به اینکه برای کسب سهمیه تیمی المپیک شانسی نداریم در عین حال گفت: در بخش انفرادی هنوز شانس داریم. نیما و نوشاد می‌توانند با بازی خوب از منطقه آسیای میانه به سهمیه برسند.

تهران - ایرنا - معاون وزیر ورزش و جوانان از برگزاری مجامع انتخاباتی تمامی فدراسیون‌ها تا پایان شهریور امسال خبر داد.

شیراز - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شیراز با بیان اینکه اخلاق و داشتن شخصیت و اصالت ملاک انتخاب روسای هیات های ورزشی است گفت: متاسفانه در نحوه انتخاب افراد در بعضی از هیات های ورزشی به این امور مهم توجه نشده است.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال پورتو در دیدار خانگی حساس مقابل اسپورتینگ لیسبون با تساوی دو بر دو متوقف شد.

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در نهمین روز اردیبهشت‌ماه به قهرمان تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا، پیام تبریک رئیس جمهوری به ملی‌پوشان فوتسال، مشخص شدن زمان پایان لیگ برتر فوتبال، واکنش معصومی به عدم آنالیز دقیق تیلور و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

تهران - ایرنا - شیربچه‌های والیبال ایران با پیروزری مقتدرانه مقابل آلمان به مقام قهرمانی رقابت‌های دانش‌آموزان جهان رسیدند.

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، قهرمانی تیم ملی در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

تهران - ایرنا - امیررضا پوررمضانعلی استاد بزرگ شطرنج ایران در مسابقات لیون فرانسه با اقتدار قهرمان شد.

تهران - ایرنا - دیدار تیم‌های ناپولی و رم در یکی از دیدارهای حساس هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا با تساوی 2 بر 2 خاتمه پیدا کرد.

تهران - ایرنا - علی‌رغم وداع پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی، هافبک این تیم عملکرد قابل قبولی را در دیدار با آلومینیوم اراک به ثبت رساند.

تهران - ایرنا - تیم جوانان هاکی روی یخ ایران در آخرین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مقابل مالزی به برتری دست پیدا کرد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری 2 بر صفر مقابل ناتینگهام، در کورس قهرمانی لیگ جزیره باقی ماند.

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع ملی‌پوشان فوتسال که عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا 2024 را کسب کرده‌اند، تلاش و افتخارآفرینی آنها را ستود.

تهران - ایرنا - عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه بیانیه‌نویسی و هیجانات کاذب و البته مدیریت‌شده، یقه فوتبال را گرفته است و با این شرایط باید بگوییم که «حال فوتبال خوب است اما شما باور نکنید!»