یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با نظر موتا پائز 18 بازیکن از امروز (دوشنبه) تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی والیبال ادامه می‌دهند و رقابت بازیکنان هر روز حساس‌تر می‌شود.

تهران - ایرنا - دبیرکل فدراسیون دوومیدانی با اشاره به درپیش بودن مجمع انتخاباتی این فدراسیون گفت: شک نکنید انتخاباتی سالم و بی‌طرف برگزار می‌کنیم.

تهران - ایرنا - مهدی سلطانی بوکسور وزن 54 کیلوگرم تیم جوانان، نخستین مدال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را قطعی کرد.

تهران - ایرنا - مهاجم آلومینیوم اراک گفت: بازی با پرسپولیس اگر تا صبح هم ادامه داشت ما قطعا این تیم را می‌بردیم.

تهران بزرگ - ایرنا - فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ گفت: به روز رسانی سیستم های نظارتی و زیر ساخت های موجود در استادیوم های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور بوده و نصب دوربین های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می کند.

ساری - ایرنا - سه کاراته کار مازندرانی در مرحله دوم انتخابی تیم ملی بانوان زیر 21 سال کشور شرکت می‌کنند.

بجنورد - ایرنا - اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش مردان برای پیکارهای قهرمانی آسیا با حضور 28 ورزشکار به میزبانی بجنورد از چهارم اردیبهشت ماه سالجاری در حال برگزاری است.

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری گفت: 125 نفر در قالب 19 تیم در رشته‌های فوتسال، کشتی، کاراته، جودو، والیبال و والیبال ساحلی به جهانی ایتالیا اعزام خواهند شد.

تهران - ایرنا - در حالی که پیش‌بینی‌های غیررسمی فعلا کسب یک یا نهایتا 2 مدال طلا در المپیک را برای کاروان ایران متحمل می‌داند اما هوش مصنوعی با پیش‌بینی غافل‌گیرانه معتقد است ایران در پاریس بین 5 تا 9 مدال می‌گیرد و امیرحسین زارع نخستین طلای کاروان کشورمان را به سینه خواهد زد.

تهران - ایرنا - سریعترین شناگر ایران که در جریان مرحله مقدماتی ماده 50 آزاد مسابقات قهرمانی شنا آلمان رکورد این ماده را جابجا کرده بود، در فینال باردیگر این زمان را بهبود بخشید.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: ماندنم به عنوان سرمربی به تصمیم فدراسیون بستگی دارد.

اصفهان - ایرنا - پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: استفاده از «کمک داور ویدئویی» (VAR) نیاز اساسی مسابقات حساس فوتبال مانند پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور است.

تهران - ایرنا - در شرایطی که به نظر می‌رسد تیراندازی ایران تنها با 4 سهمیه راهی پاریس می‌شود اما هنوز امیدهایی برای حضور در المپیک برای این رشته ورزشی وجود دارد.

تهران - ایرنا - کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: بازیکنان تیم ملی ایران هر زمانی در حضور تماشاگران بازی می‌کنند، نمایش بهتری از خود به ارائه می‌کنند که این موضوع در دیدار فینال مشهود بود.

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون جهانی فوتبال و رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفتند.

تهران - ایرنا - مدیر مجوز باشگاهی در خصوص سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا گفت: سهمیه ایران در سال 2024 هیچ تغییری نکرده و 2 تیم به صورت مستقیم راهی این لیگ خواهند شد.